thanx korang

Thursday, November 11, 2010

WHAT???I CAN'T HEAR U


susah lah nk berurusan dengan orang yang sangat2 tidak mahu mendengar cakap orang lain ni

yer aku tahu ko senior

tp kadangkala

apa yang ingin diperkatakan oleh jr ni

tolong lah bagi perhatian skit

ko tak nak dengar

tak nak follow

itu kau nyer pasal

tue lah dia kan

susah bila orang yang berlagak terer

semua dia tahu

sedangkan dalam kepala

rupanya2 hanya ada batu bukan ilmu

aku tak cakap aku pandai sangat buat kerja

tp apa yang kau buat tu dah terang2 silap

kerja sendiri amek mudah

kerja orang lain yang kau amek kisah

tp yang penting

ADA AKU KISAH???

mari lah kita gelak berdekah dekah

cik ween kata : degil sangat...haipppppp mmg nk kena rotan tao

xoxo-cikween

6 comments:

T.E.M.B.U.N said...

nyampah ak kadang-kadang
tah hape2
degil dan pemalas
erh!jem!
lantak kau lah setan

♥cik.mental♥ said...

dan saspek utamanya adalah.....

jeng! jeng! jeng!....

cik gObu said...

cik dewy
heheheh marah kan kan kan

mek
u know who lah babe
biase lah

::Farahliza :: said...

cik ween, aku pon nak no nompang kakakakakakakaahahahhah... (aku tlg ko gelakkan...)

bonadsayang said...

cik gobu ni mmg sentimental n klaka la.tgolak2 den baco entri2 cik gobu :)

cik gObu said...

farah
hehehehe
gelak eh

bonad
sentimental yer
tp kelakar tue
mcm pelik jek