thanx korang

Tuesday, November 23, 2010

CINTA BUKAN CHINTA


aku suke sukan
sangat suka

ntah lah
dari sekolah rendah lagi
memang aku suka sukan

tak kisah lah acara apa sekali pun
hehehehe

bukan jek fav channel aku
sukan

tp kalau baca surat khabar

ko amek lah muka depan
berita tengah ker
hiburan ker

just bagi aku sukan

dh khatam bahagian sukan
baru lah aku baca dari depan semula

hahahhahaa

actually tabiat begini bukan baca newspaper jek
kalau baca buku pun macam tue

phewwww
kalau beli buku baru
aku akan baca chapter pertama
dan terus ke chapter last

lepas tue baru aku baca yang tengah2 nya

dh tentu aku seorang yang anti klimaks kan
hahahaha

pergghh gelak2 suka plak
ngan tabiat buruk macam tue
ko igt hebat ker buat macam tue

pigidah!!!!

pastu dengan riak kata dh itu aku
kena lah terima kan

sedangkan tak pernah cuba utk berubah

kih kih kih

but lately
something happen to me guys

aku yang punya ego
setebal tembok besar china

sudah mula meruntuhkan nya

semua nya kerana
aku sudah belajar menerima dia dalam hidup aku

baru aku sedar
yang selama ini
di dunia ini
bukan hanya ada aku
tetapi ada juga orang lain

yang perlu aku jaga perasaan nya

jaga hati dan memahaminya

aku belajar berubah
dan aku sedang berubah

cik ween kata : phewww i'm learn..i admit my mistake and i'm sorry

cik ween kata lagi : eh eh eh korang perasan tak...dari bab sukan aku g citer pasa lain plak
hahahah sengal deng ;p


xoxo-cik ween

5 comments:

Lina said...

salam perkenalan...sy dah follow ween...nanti kita xchange link yer

♥cik.mental♥ said...

patut larr aku kompius...

♥cik.mental♥ said...

patut larr aku kompius...

cik gObu said...

lina

tq eh

mek
hahahaha
kesengalan melanda diriku

~*Sisters Shawl*~ said...

Salam kunjungan :) Jmput singgah blog sy..Latest Shawls in Town! ;)