thanx korang

Tuesday, November 2, 2010

INCOME YANG CHURP CHURP

churp churp
macam gula2 chuppa churp plak kan

kalau gula2 chuppa churp tue
rasanya manis
lalalalala
*tp aku dari kecik tak suke menatang tue
mcm ape jek nk isap2 gula2 mcm tue

tp churp churp yang satu ni
manis gak
manis dengan income
hehehehe

aku dapat tahu menatang nie
hasil dari merayau dr satu belog ke satu belog

then gatal2 lah nk usha kan
huhuhu

aku ni mmg agak mata duitan skit
apa2 jek yang bleh mendatangkan income yang lebih aku rembat
:D

so aku si mata duitan ni
tanpa lengah2
terus lah g kt churp churp nie

yerlah keja pun gomen kan
gaji brape sen lah sangat
:D

churp churp ni kira macam nuffnang gak lah
anak kepada nuffnang

yerlah zaman sekarang zaman teknologi
selain dari media pengiklanan melalui blog
skang ni dh bersepah2 pengiklanan melalui facebook dan twitter

and aku percaya
skang nie sume orang paling kurang pun
mesti ade facebook kan
kan kan

so apa lagi
dari kita shout and update status
yang selalu nya membayangkan jiwa kacau tue
alangkah baiknya
kalau kita shout something yang mendatangkan faedah

owwhh lupa
kepada ahli2 nuffnang korang jgn riso ilang status gliterati tue
coz churp churp ni anak kepada nuffnang

owwhh tugasan tak same mcm nuffnang
yang ni ko kena deraf dlu then submit kt dorg
nnt dh dapat approval baru korang leh tweet or update kt FB

alah bukan susah pun
update status dr pg smp malam
tweet smp mata tertutup boleh
apa lah salahnya kan
kita buat sumthing yang masyuk :p

pendapat peribadi aku lah kan
baik nuffnang atau churp churp ni
actually benda ni sume
buat kita dapat kenal ramai orang
so bayangkan one day ko sesat or keta rosak kt tempat yg takde saudara mara
tp korang dibantu oleh seseorang yg selalu baca blog korang
tak ke untung tue kan

huhuhu

and aku berharap sangat
churp churp ni
sentiasa buat aktiviti2 yang mengeratkan lagi hubungan silaturahim antara kita semua

dapat menambah koleksi kawan2

huhuhu aku menanti agar one day churp churp dapat buat karnival sukan ke
sukan rakyat yang semakin dilupakan pun oke gak kan

bowling ker menonton wayang sama2 ker
aktiviti pembangunan modal insan ker

aktiviti permesyarakatan pun oke

ok2 kalau korang nk cuba
and kt sane korang leh bace details gak

korang g kt sini
churp churp <---sila klik

and bila korang dh masuk website ni
korang tgk anak panah merah aku tue
anak panah yang bisa menusuk hati
hehehehe

then klik kt situ
dari situ akan kuar lah satu form utk ko isi
alah jgn riso

ini khas kepada mereka2 yang malas utk isi borang seperti aku

column2 yang perlu anda isi
alah ciput lah sgt wehhhhh

kalao korang tetap malas gak
haihhh tak tahu nk ckp pe

nk malas ke nk duit????


owwhh ye selain daripada facebook ngan twitter
korang bleh jugak
promote kt blog
alah senang sangat
same gak kalau kite nk aplikasi2 kt blog korang tue
mcm unique visitor
facebook badge ker
kt website churp churp
ada 3 jenis utk korang pilih and letak kt blog
korang klik
generate code
copy
then g paste kt blog korang


maka terhasil lah seperti blog biruku ini
see
sangat senang kan
macam makan kacang jek
*kenapa kalau senang mesti nak kita samakan dengan makan kacang???

bagi aku lah kan
tak tahulah korang
yg byk duit tue
aku tak kisah buat ape jek
part time or whatsoever
aku tak malu
asalkan keja yg aku buat halal
and aku tak menyusahkan orang lain
so apa lagi????
marilah bersama-sama kita memeriahkan churp churp weh
:D
cik ween kata : sedang kemaruk bermain dengan mrs.tebal no.2
lalalalala
xoxo-cikween

9 comments:

♥cik.mental♥ said...

aku dah daftar aritu tu, tapi pastu aku tak gheti nak guna pulak. boleh tak macam tuh. hahahha...

cik gObu said...

mek
takper2

kite belajar sama2

lalalalala

:D

cik gObu said...

mek
heheh takper babe
aku pun tak reti lg

same2 kite belajar yer

T.E.M.B.U.N said...

menarik ke?
seyes baik naffnang ke hape mmg tak reti
failed
ajo ajo

cik gObu said...

cik dewy
boleh selalunyer kwn2 cik ween mmg mtk tolong cik ween letak coding kt blog dorg

ok apa yg cik dewy nk tao?

just ask me k

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Hello there! =D
Nice post ya.. come from NN blog..

yours
SH

cik gObu said...

SH

heheh thanx ya for drop by

how bout u?
done?

Cikwa said...

akak nk buat gak tp mmg kena ada account tweeter ke eh?? account tweet ni akak takde lagik..

cik gObu said...

haah kena ade akaun twitter kak
alah sonang yo nk register eh