thanx korang

Tuesday, November 30, 2010

MARILAH KE MAHA 2010

pertama-tama sekali
aku mintak maaf banyak-banyak pada kawan-kawan yang baca blog aku
yg tak seberapa ni

dah lah utang satu entry dgn korang
pasal sumone special yang aku jumpa sewaktu
tayangan awal rapunzel tempoh hari

dont worry korang eh
akan ku lunaskan hutang itu jugak

actually skang ni aku busy
busy yang teramat busy
sehinggakan
separuh dari hariku

ku habiskan disini
tahun ini alhamdulillah
aku terpilih sebagai salah seorang penyambut tetamu
bukan mewakili jabatan

tp aku terpilih mewakili kementerian

alhamdulillah

bukan sahaja dapat baju free
banyak benda yang aku belajar

yerlah korang
bukan senang yer nak deal dengan vvip nie

hari perasmian
kesudahannya
tapak kaki aku melecet
berdiri dari 730 pagi
hingga 4 petang

dan semalam
bertugas lagi
mengiringi mantan pm
tun abdullah

fuhhhhh
mmg giler penat korang
sampaikan aku mandi
pun boleh tertido

so dapat tak bayangkan mcm mana penat aku tue :p

huhuhu
so pada sesapa yang ke maha
roger2 lah aku yer

aku takde di booth perikanan
tp aku berada di bilik sekretariat moa

berharap agar korang dapat melapangkan masa
utk turut sama ke maha

serius best
banyak perkara baru yang akan korang belajar
nangka bosar budak2 sekolah rendah

best kan
fuhhh aku pun tak sempat2 lagi merayau

oh yer hari ini
ada demonstrasi memasak di laman perikanan oleh chef ismail
jam 130 petang
jd pada yang free dan ingin belajar
bagaimana memasak ikan air tawar
sila2 lah datang
dan hello lah aku yer

lalalalla

ok tak larat nk angkat mata lagi

*macam biasa auto publish entry

cik ween kata : hari ni si dia dan keluarga datang....umah dh siap kemas...hahahah kantoi sudah....ade tetamu baru lah nk kemas umah kan

xoxo-cik ween

7 comments:

Mîss Rôry said...

bestnyer... :)

khaleda said...

dtg membawa hajat ler tuh ;)

MY HEART said...

Datang merisik ke cik ween *wink2 ^_^*

cik gObu said...

ms rem
marilah ke maha

khaleda & avelyn

haippp bukan lah
dorg dtg tumpang tido umah
ade majlis konvokesyen

then nk ke maha sekali ;)

Unknown said...

heheheh dh g dh semalam....best!!!

CT said...

slm kenal dgn kak CT...sibuk org sana sinun cite pasal MAHA...akk suka orkid dia je...hehehe

cik gObu said...

nor atikah
puas takberjalan?
sy amek masa 3 hari tao

kak ct
salam kenal kak

hehehe
orkid mmg merambangkan mata

wohoooo best giler