thanx korang

Wednesday, February 17, 2016

SELAMAT PENGANTIN BARU TOYENG

lamanya tak update blog
huhuhu

rindu zaman kegemilangan berbelog dulu
yerlah segala benda nak cerita

bila baca balik 
eh aku ni dh kenapa
benda ni pun nk tulis kt blog

hahahahahah

sengal

alhamdulillah adik aku no.4 telah selamat menjadi isteri orang
majlis kecil2 je

majlis besar bulan 5 nnt

huhuhuh

walaupun kecil mcm2 hal lah
dengan aku smp jumaat tu goodies bag tak settle lagi (salah aku)
pastu nak kena carik bunga utk sirih junjung
dh dpt bunga separuh perjalanan lupa plak span hijau kena pusing balik
huhuhu

sampai umah mmg dh lambat
malam siapkan goodies bag lagi

penat weh



tengok la anak iols tu ha
takdenyer nak berbaju kurung ke sedondon ke
semua konsep main belasah je

hahahahaha


ape2 pun tahniah lah utk adik aku
semoga bahagia hingga ke jannah

walau didatangi dengan berbagai kontroversi
isu2 yang tak dpt nak dibayangi akal dan fikiran

semoga menempuh alam perkahwinan dengan penuh kesabaran
eehehehehe

jgn melawan2 cakap suami
jgn meneruskan sikap degil keras kepala
bawak2 lah bersabar
jadi isteri yang solehah

dan bla bla bla

cikweenkata : tinggal lagi 2.....

xoxo-cikween

No comments: