thanx korang

Tuesday, February 21, 2017

PERJUANGAN TERAKHIR KU

lama nyer tak membebel kt sini
banyak btol yang aku tak sempat nak kongsikan

moment2 kehidupan
anak membesar
anak dh hbs UPSR
anak dh masuk sekolah menengah
anak kecik pun dh start sekolah

ruginya tak dpt nak kongsi
tapi tu lah
kekangan masa yang membataskan segalanya

huhuhu
poyo sangat ayat ni
dh bajet2 PM busy nyer ni

alhamdulillah
perjuangan aku yang terakhir
semoga Allah permudahkan
takper lah walaupun orang kata apa guna nak sambung belajar
bukan dapat naik pangkat or whatsoever

tapi belajar
and kerja
kedua-dua adalah sesuatu yang aku suke
walaupun aku ni idok lah pandai mana.....

part keja...
alhamdulillah
dalam tempoh 15 tahun perkhidmatan
ini kali kedua aku diberi pengiktirafan
semoga aku terus istiqamah
semoga aku bertambah rajin
jangan lepas dapat
aku semakin malas sudah
ni pun bunga2 kemalasan dah mcm nak berkembang je

huhuhuh

cikweenkata : jujur lah dalam bekerja...

xoxo-cikween


No comments: