thanx korang

Thursday, November 25, 2010

JE T' AIME

ke paris kita yukkkkkk

ntah arrr aku tak tao lah
kalao ada kawan2 aku yg tak bernafsu nak ke paris

kalao aku diberi kesempatan
dan yang penting keadaan KEWANGAN yang tidak mengecewakan

aku nak pergi paris
kalau dulu
orang tanya aku kalau kawen nk honeymoon kt mana
aku akan cakap paris

hahahahah
tp sekarang tak arr kot
aku dh tukar
kalo nk berhoneymoon aku nk ke london

tppppppp
itu tidak bermakna
impian untuk ke paris
aku lupakan begitu sahaja

tidakkkkk
tidak dan tidakkkkk
hahahahaha

aku sedang bekerja keras
sedang mengumpul wang

untuk menunaikan impian aku utk tahun depan

pertamanya aku nak ke bangkok

dan seterusnya ke sydney

juga ke jepun

lalalalala

dan semoga duit itu melambak2
sehinggakan impian aku ke paris tercapai

so ape lagi korang
tak nak g paris ker???
jom lah
kite g ramai2

baru best habiskan duit sampai serdak terakhir kan

jom2 register kt sini

cik ween kata : nak tau mcm mane nak carik duit yg banyak???hah meh kita berusaha sama2....

xoxo-cik ween

No comments: