thanx korang

Thursday, November 4, 2010

SERIBU KAKI JUGA SERIBU IMPIAN

dulu....
bila aku ditimpa masalah
masalah besar yang tiada antara korang yang tahu

kecuali hanya segelintir kawan
yang boleh dibilang dengan jari yang mengetahuinya

utk mengelak dari masalah
berdepan dengan segala pasal yang di cari sendiri

aku lari
aku tukar pejabat
aku tukar no telefon

aku ubah diri aku menjadi aku yang baru

cuba jalani hidup dengan tenang

tanpa aku sedari

MASALAH ITU BAGAIKAN ADA SERIBU KAKI....KEMANA SAHAJA KITA PERGI

WALAU SEJAUH MANA KITA LARI

WALAU SEDALAM MANA LAUTAN KITA SELAMI

IA PASTI MENGEKORI

SEPERTI BAYANG2

BEZANYA
IA ADA TIDAK KIRA SIANG ATAU MALAM

cik ween kata : haihhh berdepan bukan belakangkan :D

xoxo-cik ween

4 comments:

khaleda said...

sbb tuh org salu pesan. kita kena selesaikan masalah. bukan lari dari masalah. tp masalah nyer. mcm mana nk selasaikan masalah tuh. haihhh masalah. huhuhu..

uyoi said...

masalah x kan pernah berhenti selagi kita hidup... tp setiap masalah yg dtg tu pasti ada jalan penyelesaiannya.cool k :)

T.E.M.B.U.N said...

betul ckp cik khaled,tapi....kita ni asik nak pikir malas nak fikir maslah tu.ceh!padahal takkn nya tak tepikir2 ak?
hmm...masalah masalah...

cik gObu said...

khaleda
sebab tue nama dia MASALAH kot
lalalal

uyoi
hehehe
tue arrr
chill jek nie yoi

thanx

cik dewy
hurrmmm
ada ke orang ygidup tanpa masalah