thanx korang

Wednesday, November 10, 2010

AKU KAKI MANUSIA BUKAN KAKI KIPAS

korang yang mengikuti blog aku
dari yang lama
hingga lah aku berhijrah ke blog yang baru ni

mesti tahu betapa baiknya dato' bos, datin, anak2 dato' bos
hehehehe

and selepas dato' bos naik pangkat
kebaikkan dato' bos semakin terserlah

ok ini bukan pujian sebab nk dpt cemerlang lagi
tp pujian ini sememangnya ikhlas k

sempena kenaikkan pangkat dato' bos
dato' bos telah bermurah hati
menganjurkan satu majlis makan2

berserta bacaan yassin dan doa selamat
sempena perlantikan beliau
sebagai ketua pengarah yang baru

fully sponsored yer

menu makanan adalah nasi beryani
yang sememangnya super duper delicious

ngehhhh
tp aku tak berupaya nak melantak dengan hebatnya
sebab aku agak busy ke hulur hilir

dan memandangkan tarikh kejadian adalah bersamaan dengan
tarikh anniversary dato' and datin

aku telah mengeluarkan idea
juga peluh
hahahaha

g beli kek dan bunga sebagai tanda berterima kasih dari kami
utk dato' bos dan datin

hehehehe
surprise wehhhh

aku bukan kaki bodek k
bagi aku
itu adalah kewajipan aku sebagai p.a

lagipun dato' bos and datin dh banyak berbudi ngan kami
apalah sangat rm200 yang kami keluarkan
jika nak dibandingkan dengan beribu yang dorang keluarkan

doa kami

semoga perkahwinan dato' dan datin
akan bahagia
aman damai

aminnnn
so enjoy the pics k




alalalala
romantik kann????
hurrmmm aku tak penah nak sambut anniversary bagai ni
sebab bagi aku
anniversary ni adalah lebih molek
jika sambutan itu disertai dengan sebuah hubungan yang halal
opssssss
cik ween kata : phewwww bile lah merasa nak macam nie????
xoxo - cik ween

7 comments:

Unknown said...

best tgk couple dato' ngan datin ni..
moga2 mereka adalah contoh pasangan dato' dan datin yg bahagia hingga akhir hayat...
bukan mcm dato'2 skrg....giler artis!!

KAK RAINBOW said...

seronoknyer ween bos baik hati

cik gObu said...

arlin
insyallah

so far tak nampak arrr

angin2 kurang baik dalam hubungan dorg
huhuhu

berkat kawen pilihan keluarga kot
hehehe

nurul
alhamdulillah

nk keja pn happy kan

tp i tetap malassss hahahaha

♥cik.mental♥ said...

alhamdulillah... semoga dato' n datin dipanjangkan umo, jodoh dan dimurahkan rezeki.

jeles tgk diorg. romantik walaupun dah lama kawen. bagus larr macam tu. jgn memula kawen jek romantik, lelama lak busan.

p/s : aku doakan ko pun akan sama macam tu suatu hari nnt. hehehe... insyaAllah

cik gObu said...

mek

kan babe
sweet jek


mari kita2 sama mendoakan
supaya one day kita pun jadi mcm dorang
aminnnnn

♥cik.mental♥ said...

insyaAllah babe...

cik gObu said...

aminnnn