thanx korang

Monday, November 15, 2010

HATI TISU

hari isnin
dh gambar menangis sana sini

yerlah menangis lah kan
sebab kena pergi keja

tp dalam hati ada sedikit senyum
dato' bos takde
walalalalalal

mari kita berpesta

ok2 bukan pasal tue yg aku nak citer ni

aku nk citer pasal aku
yerlah asek lah citer pasal orang kan

kali ni citer pasal diri sendiri gitu

aku...
aku memang suka menangis
dari kecik lagi
ntah kena sampuk apa ntah

aku....
sikit2 nak nangis
kadang kala hal kecik je kot

dulu arwah nenek punya lah tension
bila aku nangis
dia nak berenti kan
mesti dia asap muka aku dengan sabut kelapa yang dia bakar tu

fuhhhh
asap dari sabut
ko tao lah byk mana kan
mencungap lah jugak
terus berenti nangis

aku...
dh masuk sekolah
pn masih suka menangis

kena marah dengan cikgu
aku tak nangis

hahahaha
harus lah terejal disitu kan
menunjukkan kesamsengan dari zaman kanak2 lagi
:p

tp kalo bab bergadoh adik beradik
kena nyer sikit
nangisnyer macam aku kena rotan 7 hari 7 malam tak henti

drama queen
biasa lah kan

dh besar
dh tua bangka ni
umur dh hampir mencecah angka 30
pn aku masih tetap suka menangis

kali ni bukan sebab kena rotan
bukan sebab tak dapat apa yang dihajati

tp aku suka menangis
bila hati aku tersentuh
dengan kata-kata
atau kelakuan

dh tua ni
tangisan aku makin menjadi2
baca blog
cerita sedih
pasal mak, ayah adik beradik anak
aku nangis
hari tue pasal ada sorang bloggers ni
anak2 dia dh start belajar tido sendiri
phewwww yg tue pun aku nangis
hampir sekotak tisu

baca blog pasal kejayaan orang
pun aku nangis

tengok tv apantah lagi

dan makin parah lagi
sekarang ni

baca lirik lagu yang syahdu2 tue pun aku nangis

lagu adira aku nangis
lagu di mercu aku nangis

tp bukan nangis yang ngoingoi tue arrr
cuma mengalirkan air mata jek
hehehe

kadang-kadang
eh bukan kadang-kadang
tp selalu lah

kih kih kih
so kalau korang nampak mata aku berkaca2 tue

bukan sebab aku bermasalah nyer
Italic
mesti ada something yang aku baca
menyayat hati

so korang jgn arr tulis citer2 yg sedih2
nanti aku nangis wooooo bila baca

cik ween kata : en.tmm mmg dh masak sangat dh perangai aku....:p

xoxo-cik ween

4 comments:

♥cik.mental♥ said...

aku selalu nangis sorang2. tak pandai nangis dpn orang. huhuhuh...

cik gObu said...

heh aku plak suke nangis dpn org

mmg tak leh nk cover
ehehehe

Syafiqah Sabki said...

same!!tapi x sehebat kak rajalah..haha

cik gObu said...

qah
hehehehe

ye ker
akak kalo marah pn mesti nangis

hr nie marah
nangis

tak dpt pukul org pun
nangis