thanx korang

Friday, July 30, 2010

FOTOGEDIK TETAPI SIHAT DAN CERGAS


hari tue kan aku cakap aku nk ke terengganu
hah utk program ini lah

minggu kecergasan dan kesihatan aka sukan jabatan perikanan 2010
yang diadakan di IPM Chendering, Terengganu
muahahha

siokkkk
penat
tp seronok dapat jumpa kawan2 yang bekerja di pejabat2 perikanan negeri

budak zon 1 : HQ, SARAWAK& LABUAN
bersama our beloved Dato' KP
yang akan bersara pada 6 Ogos ini

insyallah akan digantikan oleh dato' bos
tp black and white tak dpt lg

hahaha bebudak Zon 1 mmg tak tahu malu skit
bergambar sakan
time bersukan

ampehhhh


bab bergambar bagilah kt budak2 nie
budak2 dan mak budak
hahahaha

memandangkan bajet jabatan adalah terhad pada tahun ini
jadi sukan dibuat secara sederhana
atau dalam erti kata lain
sukan dibuat dalam keadaan fakir miskin

ko tgk lah
kalu tahun2 sebelumnya mewah dengan baju
kasut
tahun ini

alahhhhhh
baju tak serap peluh
makan bercatu
huhuhuhu

tp makan bercatu tue bagus gak
minggu kesihatan dan kecergasan kan
haruslah kawal pemakanan

hahahaha

gambar2 adalah sewaktu majlis perasmian
gambar2 dan cerita yang lain

kita sambung kendian
kalau aku rajin minggu depan

kalau aku terlampau rajin
kita sambung bulan depan saje
hahahaha

cik ween kata: kalau lah en.TMM boleh ikut sekali...mesti aku lg semangat kan kan kan

1 comment:

ros said...

slm ziarah..jemputlah singgah & follow blog sy ya..tq