thanx korang

Tuesday, July 6, 2010

NAK BAGITAHU

aku nk bagitahu kt korang nie yang aku sekarang :-

  • tengah takde mood nk keja....biase lah setiap tahun mesti mood malas ni dtg....mencikkkk
  • semalam aku monteng keja....period pain...tp sebena nyer tak sakit mana pun...saje malas
  • aku tgh meluat giler ngan seseorang tue...huhu POYO jek..sape org tua...isshh rahsia....
  • aku happy sebab weekend yg lepas mmg best
  • tension sebab gambar2 sekitar besday own tak upload lagi
  • tension sebab byk entry pending tibe2 takde mood nak update wooooo
  • pastu aku kan aku kan aku kan...hmmm ntah lah.... susah nak ckp.... tp agak kecik hati dengan tindakan seorang teman tue.... bila dia block aku dr komen kt fb dia...salah ker aku buat benda yg sama kt dia???
  • aku rindu dgn bff aku = atie.... yg nk beranak bulan 8 nie...anak ke 2...
  • en.tmm aku tak rindu sgt sebab baru jumpa hari tue... hahahahah <--- giler poyo statement mcm ni tao.....
  • keliruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ok itu jek update mood up and down aku sekarang

sekejap aku happy...then kang tetibe mood sentap mariiii

adoiiii sape nak jawab nie :p

cik ween kata : aaaaaaaaaaaaaaaa bbbbbbbbbbbb ccccccccccc <---sambung sendiri

4 comments:

kupaslaroren said...

Biasalah tu Cik Ween...kehidupan. Bawak2 bersabar ye.

kawan yang block komen tu memang ada masalah dengan cik ween ker? kalo xde memang tak patot lah dia wat gitu. kalo nak puaskan hati gi jumpe lah :D

p/s: kalo nak saya banje sila wat temujanji minggu ni sebelum duit saya kehabisan hahahahah ;p

1k = 1 minit tahu...ekekekek

MamaIcha said...

tgh sedih : my bam2 tgh demam :(

♥cik.mental♥ said...

'block' mem'block'
i think i know who

cik gObu said...

cikkupas
alahhhhhh
hr tue komen ade prob tak sempat bace

masih valid kah???

mamamarissa
hope baby u dh sihat k

mek
huhuhu dh clear dh