thanx korang

Monday, July 19, 2010

TERLEBIH PANDAI ATAU KURANG BIJAK

dh berminggu hbs WC2010 baru aku nk bukak cerita kt sini

hahahah sangat ketinggallan ok

takde lah sane sini blog cerita pasal WC..jd nyer aku bace jek dlu

later on dh suam2 baru aku up kan balik

:D

strategi sangat bagus cik ween gobu :p

berkesempatan menonton bersama2 teman pejabat di dataran merdeka

fuhhhh giler ramai weh
hmmm
penuh satu padang
parking dh tak tentu hala nyer
dan dikatakan anggaran yang hadir adalah 60k
ramai kan??
dlm hati terpk gak
dorg nie sume tak keja ke sok
termasuk lah aku ni hah
hahahha
tp aku g keja tao
walaupun lewat skit
:p
team pilihan aku HOLLAND berjaya weh
tp berjaya ke final jek lah
hahahah tp ape2 pun bangga sama oranje
kemenangan SPAIN mmg tak leh nak dipertikaikan lah
they deserved it!!
aku tak kisah memana team pun menang
asalkan bukan JERMAN
hahahah
peminat2 jerman jangan marah yer :p
aku siap betting dgn si buah hati lagi
"kalao JERMAN menang WC tahun ni...sampai bila2 i tak mo tgk WC"
hahahha
pastu cuak sendiri kan
tp nasib baik JERMAN tak ke final
lalalla statement busuk hati btol
tp kan.... kalau kita fikirkan
alangkah bagusnya
sokongan seperti ini juga diberikan oleh kita kepada team MALAYSIA
kalah atau menang itu bukan cerita
janji kita hadir memberi sokongan
itu sudah pasti memberi semangat kepada mereka
jd kepada kengkawan semua
sokonglah industri sukan tempatan!!!!
verangan jd duta belia sekejap
eh tp belia ke aku???
hahahhaha


hah ni muke penyokong2 spain ni
bdk2 opis aku

yg angkat tangan tunjuk tiak tue si jambu
tak malu woooo
pake baju oren tp sokong spain

aku pake pink malam tue

yer lah merah+oren= pink
owwhh ini adalah rekaan sendiri :p

ape2pun dh lame tak hangout dengan bebudak opis
enjoy gak malam tue

yg penting perut kenyang...and suka hati
hahahah
yerlah kt tengah2 padang aku dengan riang gembira boleh melantak nasi lemak yang dibungkus khas dr kg baru

giler nyer ah so....

cik ween kata : buah hati pengarang jantung ku yg seorang itu masih merajok lg kah???sorry yerrr

No comments: