thanx korang

Thursday, July 15, 2010

INFINITY...AND BEYOND

i'am buzz lightyear
i come in peace

muahahahha
tue lah dialog yg korang akan selalu dgr kt umah aku

huhuhu
meratap sayu setiap hari mak aku dibuatnya tao

well ni lah hadiah besday own
aaaaaa<--- jeritan trauma
hahahahha

weekend tue aku bwk dia ngan adik aku si abe yg suke sgt menyemak tue g tgk toy story3
dh lah 3d mahal
dia plak kejap bukak kejap pake spek tue
membazir btol
aku tao aku bwk tgk yg biase2 jek
huhuhu
takper lah bukan selalu
sebulan sekali kan
<--- ayat menyedapkan hati

selalunyer si own ni
kalo aku suruh pilih mainan
dia akan pilih kereta control yg rege rm100 ke bawah

so dgn kofiden nyer makcik korang nie hah bwk own
dan menyuruh dia memilih mainan yang dia suke sebagai hadiah hari jadi

sekali aku tgk laju jek dia jalan menuju ke arah rak toy story tue
time nie peluh dh menitik skit2 dh

sekali hah amek ko
yg paling mahal dia nak

gigil2 lah pujuk supaya dia amek yg lain
tetap tak nak korang :(

siap ckp :

"own dh lama nak buzz...dh lama own pk...tiap2 hr own pk....smp own termimpi-mimpi"

dalam hati aku jwb :

"argghhh sudahlah ko...alasan kan...walhal baru je beberapa minit yg lepas ko tgk si buzz nie kan"

demi tidak menghampakan besday boy
aku pn belikan jugak lah

menitik peluh kt ketiak time nk bayar

huhuu takper2 setahun sekali jek dia dpt adiah mahal2 nie
pas ni sorry naik lorry lah :p
hahahaha

ape yg membuatkan model yg nie mahal
ko tekan butang2 tue
kuar lah suara yg dh dirakam
and bile ko tekan butang laser tue
takde lah smp tahap leh melaser org
kalau boleh aku pn nk pinjam

dia cume kuarkan bunyik jek
tp harga mcm nk mampus

aku bencik ko buzz!!!!!
hahaha tamat sudah cerita besday si own
hero aku yang paling macho dalam dunia

i love u own....
forever and ever


seminggu tue asek possing dgn buzz jek
naik muntah plak aku nk melayan
pastu paksa comel suka buzz jugak
huh

cik ween kata : aaaa nk shopping baju sendiri pn tak tershopping lg nie.....ade sape2 nak teman???? hehehehe

10 comments:

MamaIcha said...

wah!! sukanya dia dgn buzz lighyear tue ya :)

cik gObu said...

own suka

gue...merana hahahaha

kupaslaroren said...

own...nak pinjam leh. nak gak posing2 dengan buzz hihihihi

cik gObu said...

cik kupas
kalo tanye cik ween ok jek

kalo tanye own
hmmmm giler kedekut bdk tue

yummien straggy said...

auw!
alasan own sangat memikat hati..
smpai termimpi mimpi okay?hehe!

cik gObu said...

yummien
dia mmg drama king wooo

susudalambotol said...

aku nak belikan Arjuna Woody. So Andy Arjuna. Hahaha :p

cik gObu said...

HIDD
mmg comel woody
tp hr tue kt JJ s'ban takde woody
huhuhu

aku tgh mencarik gak nie
bkn utk own
tp utk aku hahaha

::Farahliza :: said...

skali same cam aiman punye dah.... heheheheh!!!

cik gObu said...

farah
heheheh
bdk2 zamansekarang
mewahhh