thanx korang

Wednesday, July 14, 2010

YANG KEDUA <--- OWWH....MENITIS AIR MATA

seperti ku janjikan
taraaaaa

sambutan besday own di sekolah
<--- nangis tgk akaun bank aku hahahahah

gmbr mmg sengaja edit buat nmpk mcm buruk
bukan salah kamera
tp salah pala otak aku sekarang nie

puasa2 ni aku jd pelupa plak
maybe sebab aku takde tenaga nak berpk kot

eh jap jap jap
tp ape kena mengena pelupa ngan edit gmbr jd buruk eh?
hahahah sengallllll

ok sambung kepada cerita asal
kiteorg sambut ala kadar jugak kt sekolah
ade kek,
and ade goodies bag utk kengkawan dia
semuanyer disiapkan pd pg tue gak

kek pulak aku beli yg murah2 jek
kalau tak own nk kek ben10 lg
aduhhh

rabak rabak rabak
tue korang belum tengok hadiah besday dia lagi

menitis air mata darah pn
dia tetap nk yang tue

huhuh seb bek besday setahun sekali

kalau besday itu dikira tiap2 bulan
mampus gue....

ngeh ngeh ngeh

cik ween kata : rambut dh gugur dh nie....nk beli syampu bawang hahahaha

10 comments:

IbuHani said...

besar dh wey si own nih.. his look more to 'him'..

cik gObu said...

puan seri

hahahahah tidakkk enggak owhhhh
bukannnnnn

hahahaha

IbuHani said...

beb, ko jgn marah n kecik hati tau.. tp yg penting own tetap comel..

cik gObu said...

own comel tue sebab ikut aku hahahaha

giler perasan

Encik Moshuchi said...

kawan kamcing own pun cam dia gak, gigi comel hehehe...

hepi besday own..bgtau own uncle hensem kirim salam..hahaha :p, suruh belajar rajin2 n jgn nakal2, jadi anak yg baik..

:)

cik gObu said...

mr.moshuchi

selalu ckp:

"own nk buang gigi ni...nk gigi baru.... nnt takde awek nk kt own"

hahahaha

apakah petanda itu??

thanx yer uncle yg tak berapa nk ensem tp tetap mahu mengaku ensem hehehe

MY HEART said...

heheheh kerakar dengan statement 'menangis tengok akaun bank'.. hihihihi...

cik gObu said...

avelyn
hahahah

susut habis bulan nie
takper2 setahun sekali

Tasbih Alam said...

Salam ukhuwah dan salam ziarah kepada pemilik blog yang indah ini.
Setelah sekian lama mepelajari bagai mana untuk menjadi seorang blogger yang baik. Kini sudah sampai masanya untuk saya membina rangkaian bersama-sama blogger hebat yang lain serta kita sama-sama berkongsi ilmu serta mempelajari untuk menjadi seorang blogger yang hebat. Semoga ianya sedikit sebanyak dapat memberi menafaat kepada kita serta rakan-rakan blogger yang lain.
Di harap kunjungan saya ini dapat mengeratkan ukhuwah sesama kita..

Wassalam

cik gObu said...

tasbih alam
salam dan terima kasih kerana sudi singgah