thanx korang

Wednesday, July 28, 2010

PULANG KE PANGKAL JALAN

aku udah pulang
kepangkal jalan

jalan yang benar
tiada yang tidak benar
melainkan yang benar2 belaka
agagaga

mcm bodoh jek ayat tue

penat+injured+sakit badan+sakit otot+SAKIT HATI
pergghh sume yg negatif ada

tp ada gak positif nyer
happy dapat berkenalan dengan staff2 di seberang laut tue
hahahaha

kak hazibah, mastura, zana, hayati
pergghh korang mmg terbaik dr ladang

aku sayang opis aku
aku selesa keja dgn dato' bos
tetibe kan

tp .....

mood nak bertukar semakin hebat
melonjak2 menekan2 jiwa nie

paling kuat pun
kalo aku tak follow dato' bos bulan 8

baru aku akan fikirkan
kemana aku selepas ini

hmmmmm
tp aku suke opis ni
walaupun org2nya perangai cam haram sekor ke sekor
termasuk lah yg menaip ni
:p

owwhh aku smp opis 715 pg
dato' bos kate dia cuti kecemasan

owh owh owh
masa untuk tido
nite everybody

tido di atas sofa
berselimutkan shawl dan bantal pink yg empuk
mengilang air liur basi
kol 9 atau kol 10 baru bgn
takpun terus smp tengahari
hahahaha

jgn jeles
SEBAB TUE LAH AKU SAYANG NAU DGN OPIS AKU NI
wakakakakaka

waka waka eh eh

cik ween kata : rindu....rindu...rindu....

7 comments:

alladiin said...

nak pindah ke mana plak tu?

MamaIcha said...

nasib baik jumpa jalan pulang kan :P

cik gObu said...

hmmm
tue arrr dh 5 tahun kt dof nie
nk belajar benda lain lak

hehehe

mcm nk mintak tukar ke sabah or sarawak jek

cik gObu said...

hehehe pangkal jalan tue sentiasa ada kt situ

nampak dgn tak nampak jek :D

Ada Dalina said...

perhhhhhhhhhhhhhhhh...
best giler opis leh tdo sedap2 camtu...
jelesssssssssssssss...

mummysyafie said...

baru lepas bersukan ke..sakit badan segala bagai tu ween

cik gObu said...

ada dalina
hahahah tue ar pasal
tue yg badan tak kurus2
tido saje

sis
haah baru balik sukan

sakit badan masih terasa

maklumlah dh tua
hahahah