thanx korang

Thursday, July 22, 2010

LUBANG HIDUNG ITU

own dengan bakal menantu aku
anak mcd :D tehah

hehehehe
tgk lah betapa kembangnya idung own
dapat bergambar dengan gf nya

ntah bile declare pn aku tak tao
takper tehah ko jgn riso
ko tak merampas own dari sape2

jd sila bgtao aunty ween tarikh declare korang
hahahahhaa

semalam seharian takde update kan
aku meeting
hbs meeting aku ngularing

hahahahah
bkn ngularing ape
kasik clear itu sume keja yg tertunggak dr pg
then terjebak dgn member2 aku
mengomen secara hebat kt pic nissa g spa

hahahaha
sorry lah aku janji aku akan buat auto publish entry untuk seminggu
ye arr lusa dh nak berangkat
hmmm

penat penat penat
tp takper ini minat aku
dr dlu kini dan selamanya
jd kite redha jek lah

after hr raya
nk plan satu sesi cuti2 atau jimba2 dengan natessian

own sebok dh sebut name tehah
skang nie kalo ade bdk2 pompuan nk main pegang tangan dgn dia pun dia tak mo

"own dh ade gf..nama dia tehah...kalau dia nampak mcm mana"
hahahaha

ini bukan rekaan ok
aku sendiri skodeng dr dlm bilik
muehehehe

see
dr kecik aku didik own menjadi seorang yang setia

bagus kan kan kan

tp dlm romeo2 dia
mule2 jumpe tehah
ya allah pemalunya

tunduk jek
tak kata ape
dh lama skit mule lah haru biru
hahahaha

takperlah own mmg pemalu
same mcm aku kan kan kan

cik ween kata : kalau own dh besar nnt dia google jmp blog ni...mesti dia bengang aku kutuk dia hahahahah

4 comments:

MamaIcha said...

malu tapi mahu...auwwwww :D

KAK RAINBOW said...

amboi2 comel

AkUFiZA™ said...

hmmm ..
nak kene pk dah ape tema dorang nanti, heheee

::Farahliza :: said...

pertame kali tengok dia senyum kemain lebar.. sampai ke telinga... ni x lain omak ehh la yg ngoja niii!!