thanx korang

Friday, July 16, 2010

BF KU YANG SUDAH TEMBAM

tajuk tak bleh blah dowh
hahahahha

gelak besar aku
geli geleman pn ade jugak

hahaha korang tgk newspaper tak hari ni
kt bhg sukan?

jgn tgk bhg hiburan sajork
uisshh korang nie bab gossip laju eh :p

apsal aku sebok2 paksa org tak newspaper hr nie
terutama utusan ni
hahahaha

sudah tentu lah

ini new M.U kit sudah keluar

yeay yeay

aku happy
hope musim ini M.U akan lebih menyinar



aku suke baju baru nie
korang tak suke???
sebab menyampah dgn fans M.U???

argghh korang nie jgn lah
jgn kerana nila setitik rosak susu sebelanga
tak baik tao....

aku mesti rembat satu baju baru nie
tp yg khas nyer

bf aku dh tempah khas untuk aku
diterbangkan khas dr OLD TRAFFORD nun
kui kui kui


see cantik kan
siap ade love2 lagi
romantik btol lah bf aku ni

ni aku bertambah sayang nie
hahahaha

ok sila muntah beramai2


hehehe yer aku mmg minat giler ngan berbatov ni
sebab aku suke tgk dia dlm padang
aksi slow dia tue

hahahah walaupun ade yg tak suke kan
tp ada aku kisah

dlm gmbr ni aku tgk dia dh tembam skit lah
alah kesiannyer
maybe sebab negara dia tak layak main waktu WC hari tu kot
hahahah gelakkan dia

opss keji gelakkan bf sendiri
:p

hahahha aku tao korang mesti mengeji entry nie kan
yerlah ade yg excited nk tgk gmbr bf aku @ en.tmm tue

huhuhu tp sorry lah korang
aku tak nak letak kt blog

kecuali confirm nk jadi laki
hahahaha
time tue dh ade tarikh...dah siap kad jemputan sume
baru aku tempek kt sini

bukan ape
kite belajar dr pengalaman
tempek bagai kt blog
siap kt sidebar tue pun aku letak dlu

last2 ape jd korang
jom gelakkan aku

kpd kengkawan aku yg tgh mabuk cinta tue
tak salah nk tempek cerita or gambar kt blog
tp biarlah berpada2

jgn dikata kita je yang beriya2
and confirm ker pihak yg satu lagi SETIA and BTOL2 CINTA???

hahahahaha

teremo sekejap
tp korang2 yg mmg nk tgk gmbr bf aku
sbb td aku dh warwarkan kt fb
aku mintak maaf ye nokssss

aku akan tempek jugak nnt
tp blum sampai masanya

cik ween kata: makin hari makin sayang...walawehhhhhh i love u b...but i love MR.TMM more... hehehe

6 comments:

mummysyafie said...

la..awak rupanya budak gebo. akak tercari2 sapa punya nick ni.kena hapdet balik link kat blog akak

cik gObu said...

kak
hehhehe
terpaksa tukar url kak
sorry tak bgtao

Encik Moshuchi said...

suka jersi batu MU...harap2 musim baru nanti dpt rampas balik kejuaraan..

hhahaha...tau dah nape budak gobu suka jersi tu...tengoklah sape yg sponsor kan hehehe...

cik gObu said...

mr.moshuchi
hehehe

aminnnn

mtk2 dpt rampas semua nya
hehehehe

of coz lah i like

wahh statement verangan gitu :p

TwentyOne said...

hahahaha.. bilalah SAF nak jual botox nie..

cik gObu said...

mr.azuan
busuk hati wooooo