thanx korang

Monday, August 2, 2010

PENYU MENANGIS SIAPA YG TAHU

tajuk mmg tak bleh blah
aku yg menaip pun
dh kembang2 tekak

actually hajat di hati nak update dgn entry2
sambung entry sukan, sambung entry aktiviti pas kawen izan,
arrrr
byk yg tertunda ni

tp tue arrrr
setiap kali nk update
mesti pala otak jd blur
blank tak tao nk update ape

walhal time tgh bery2 tue
bkn main lg idea dtg mencurah2

hahahahah
pd sapa yg tak tao ape itu bery2
bery2 adalah perkataan sopan bg menggantikan berak
hahahahah

aku kan sopan
lemah lembut
berbudi bahasa

boleh blah :p

see
dh lari dr tujuan asal

hooooo
pang pala laju2 sket

aku nk berkongsi
perihal dalam kehidupan ni

susahnyer nak mengenal
mana kawan mana lawan mana sahabat

niat ikhlas untuk berkawan
akhirnya dibalas dengan perbuatan yg sungguh menyakitkan hati

sudahnya aku memilih untuk sendiri
dengan bilangan kawan@teman@sahabat
yang boleh dibilang dengan jari

itulah dia manusia
rambut sama hitam,
walaupun sekarang ramai yg sudah blonde rambutnya
tp hati

haikkk hanya mereka mengerti

aku???
terduduk diam sepi
hanya senyum sampai naik pipi :p

cik ween kata : en.tmm sorry i can't make it....tunggu hari raya nnt :p

3 comments:

AkUFiZA™ said...

what's up beb?

mummysyafie said...

kalau nak hapdet..bukan lagu jiwang2..for sure idea mencurah2 pastu

susudalambotol said...

encik tmm ke ttm? :D