thanx korang

Tuesday, August 24, 2010

ALAHAI ANAK OMAK...ALAHAI...

SELAMAT BERPUASA UTK HARI YG KE????

uisshh dh 14 ramadhan
sekejap jek kan

huhuhu pantas tol masa berlalu skang nie
aku mmg tak sedar
alhamdulillah aku masih mengekalkan rekod tanpa cuti lagi
hahahah

tp sekarang nie simptom2 pms dh menyerang
sepertinya

kadar rasa nak marah and maki orang tue
makin meluap2 plak aku rasa

hua hua hua

pantang silap sikit
pantang tak kena skit kt mato den nie hah
mmg lah dapat habuan yg tak ternilai dr aku

ini lah dugaan utk orang2 yg berpuasa seperti aku
ceittttt
mcm ko sorang je lah yg puasa

owhh yer berbalik kepada tujuan asal aku buat entry ni

cube korang tgk gambar own tue
satu waktu dia berumur 4 tahun
and satu lagi gambar latest 6 tahun

apa bezanyer?
hahahahaha

gelak jahat gelak jahat

dh tentu lah gigi

kecik2 gigi putih
dh besor gigi hitam
hahahaha

pastu nk menangis2 nk berguling2 suruh aku buang gigi tue
belikan gigi baru

owwhh apakah
dugaan btol bdk nie tao

aku belikan gigi palsu baru tao
hahahaha

ok ini adalah entry bengong dr aku waktu tgh tension dgn keja yg melambak ni
dh lah keja melambak
badan selambak
hahahaha

eh bukan bukan
dh lah tension dgn keja
keadaan sekeliling tidak membantu lak tue

adoiyaiiii

mcm gini aku nk g slurppp slurrppp lah
hahahaha

cik ween kata : jgn percaya ckp aku nk slurpp slurrpp tue aku masih berpuasa ye kengkawan

5 comments:

IbuHani said...

comey nyo own.. hehe.. bagus, tecit2 dh puasa penuh.. puasa 1/2 hari pun dh kira bagus tau cik ween..

susudalambotol said...

gigi hitam sebab banyak makan gula2 atau benda manis.

KAK RAINBOW said...

hehehehe comel :)

jesnita_ns said...

cute!..sabo ween..meh ilangkan stress ngan layan lagu raya..huhu

cik gObu said...

tq2 atas pujian itu
tak leh kasik tao own
kang makin 'jobo' lak bdk tue
hahahaha