thanx korang

Wednesday, September 1, 2010

ADOIYAI....BIKIN PANAS TOL

miss me???

i miss u too bebeh

huhuhu sorry guys
jarang update skang nie

bukan malas
cuma tak rajin jek
hahahaha

takde lah
jadual di bulan puasa adalah penuh
dgn nk g terawikh lg
dgn berulang dr umah omak tercinto
sobab tak nak berbuko sorg2
hua hua hua

dgn lambakan kerja yg melampau

jgn risau
jgn cuak
jgn bimbang

semuanya akan kembali normal selepas hari raya nnt

hehehehe
tiap2 hr aku update
citer basi
citer kepam
sume aku kasik upppppp

baju raya korang mcm mane?
own nyer dh settle
alhamdulillah semalam
sempat gak aku berlari2 gajah ke jusco
eh bukan lari
tp naik kereta

tinggal baju aku, bubu, daddy ngan en.tmm jek tak settle lg

takper2 weekend nie en.tmm nk turun kl
leh heret dia g shopping
lalalalala

aku aim sepasang je kot tahun nie
alah baju keja melambak2

lgpun semenjak umur dh semakin meningkat nie
mood nk raya tue kurang arr

ntah arrr
dr tahun2 sudah lagi
aku agak malas
sememangnya malas nak beli baju banyak2

sebabnyer baju keja yg saban bulan buat tue
boleh pakai jugak
lgpun sedara mara aku bukan keja satu opis pun
wakakakaka

yg tahu pun
korang2 yg bace blog aku nie
:p

hehehe aku baru 2 hr kembali berpuasa
aduhh agak parah jugak
tp jgn kasik maluuuu

bertahan yer

tak baik ponteng2 puasa nie
jgn jd setan yer
setan kena ikat
ko plak nk menggantinya

lalalalala

membebel tanpa henti :p

cik ween kata : nnt kasik up citer berbuka dengan keluarga en.tmm...muahahah tak jadik g jb kiteorg g melaka sajek....

3 comments:

mummysyafie said...

nak raya ni update blog pun malas kan

DYLA said...

selamat hari raya buat ween sekeluarga.

maaf zahir batin =)

cik gObu said...

kak nor
selamat hari raya kak

aduhh terlambat wish

mohon maaf kalau ada salah silap yer

dyla
selamat hari raya jugak
ween pun nk mintak maaf kalau ade salah silap