thanx korang

Wednesday, September 29, 2010

AKHIRNYA AKU MENGALAH JUGAK :P

sebelum mula cerita
mari kita berterima kasih kepada yang tersayang <--- lalalalala
sbb gambar yg cantik nie

gambar cantik
orangnya tak cantik pun huhuhuh

ok2 balik kepada tujuan asal ingin membelog :p

tuan punya blog adalah tidak sihat
sudah 2 minggu
kejap demam
kejap ok
huhuhuhu

dan akhirnya aku mengalah jugak
atas desakan yang tersayang <---- sila muntah
desakan teman2 terutama bff aku yg nun jauh di kelantan tue

aku pergi jugak
hurrmmmm....

dengan berat hati
tp disebabkan malam kelmarin
aku tido dalam keadaan seperti orang eskimo
baju 3-4 lapis
comforter dua helai

huhuhu

aku pergi....

dan ini adalah ubat-ubatan
yang aku kena telan

adeh lah

pala berdenyut2
bukan sahaja ubat-ubatan
malahan dipaksa untuk menerima 2 botol air
dalam badan

aaaaa sakit woooo
ini lah part yang paling aku tak suke

huhuhuh
aku mmg bencik sama itu jarum

selepas ini aku tekad untuk berubah
kena banyak minum air
ni kalau mineral atas meja habis jek
next week baru aku top up

sebab tue vontot melebar tak hengat
lalalalala

baiklah aku akan berubah
minum air byk2
supaya tidak perlu dicucuk lagi
hehehehe

cik ween kata : haiyahhhhhh berdenyut2 pala ku...tolong picitkan leh...eh bukan korang....pertanyaan ni utk en.tmm aku lalalalala

xoxo-cik ween

10 comments:

khaleda said...

get well soon cik ween.
rse2 en.tmm ada ubat plg mujarab kot. hahaha ;)

IbuHani said...

beb, get well soon.. jgn lak ko tak mkn ubt..

r33n adnan said...

semoga cpt sembuhhh yeaa... :-)

cik gObu said...

khaleda
tq huhuhu

banun
heheheh tq2 yer aku makan tp malam je arr ubat tue melalokkan plak

reen
tq eh :D

eMMe said...

nape dibiar 2 minggu demam? bahaya tuu...penah kena demam berbalik2, last, gi amik darah...n nasihat Doc, byk kan minum air, kene plak masa puasa, ponteng sehari, mujur lah...
semoga cik gobu cepat sembuh~

Salam Perkenalan...

cik gObu said...

emme
huhuh tue arr
sy mmg malas giler nk g klinik

pastu malas nk minum air
mmg kalau demam selalu kena masuk air

hehehe ape2pun thanx yer
and salam perkenalan gak :D

KAK RAINBOW said...

semoga cpt sembuh ween ye

cik gObu said...

tq nurul...

♥cik.mental♥ said...

sbb tu org suh g klinik awal2
sakit jgn sampai melarat
huhuhuh...

cik gObu said...

heheheh
iyer babe
dont worry
aku dh semakin sihat