thanx korang

Wednesday, September 22, 2010

SAMBUNG LAGI

selesai sudah sesi pembungkangan pada hari raya yang pertama
hahahaha

pembungkangan tu ape???
terbongkang lah ataupun bahasa sopanya tidor secara marathon
hahahaha

hari raya kedua
masih juga pakai baju recycle
hahahaha
baju yg daddy buat waktu along kawen dlu

kali ni aku ngan adik2 jek yg pake
along of coz lah sebab dia takde
bubu lak pake baju kurung yang aku belikan
daddy pake tshirt ngan suar yg along belikan

adehhh bengap plak aku
of coz lah daddy pake suar
takkan daddy nk pake tshirt ngan skirt lah
sesuatu sangat tao

lalalala

sesi pagi biase lah dh siap
on netbook
update facebook dan sesi bergambar

lalalalal

sementara menunggu tetamu sampai
yg kengkonon nak konvoi balik kg tue :p

hah ini lah dia keluarga yang kami tunggu2
jauh dari sungai buloh
hehehehe

keluarga pak ngah
alamak gambar adik sepupu aku si sazreen takde lak

keluarga pak ngah tak lengkap tahun nie
ayong and company takde lak
fuhhhh

konon2 nk konvoi
last2 dh kiteorg menyinggah sane sini
janji nk jumpe kt umah wan enon
tak jumpe pun

huhuhuh
takper lah
lain tahun kita akan konvoi lagi

raya kedua adalah sangat seronok
kenyang dan penat

juga berkesempatan jumpa bff aku waktu sekolah rendah dlu
merangkap sepupu belah ibu

gambar2 sesi beraya
akan disambung di lain entry
maaflah yer
korang sume dh khatam citer raya
aku baru hegeh2 nk buat

ye arr korang
minggu nie jek aku agak free
dato' bos takde g phuket

lalalalalala
tue yg happy semacam

ok2 pwot sakit
sambung di entry yang akan datang

cik ween kata : sesi menambahkan berat badan...aiyakkk bile nk kurus nie???

xoxo-cik ween

4 comments:

KAK RAINBOW said...

belajar perkataan baru :)
selamat hari raya ween

cik gObu said...

nurul
heheheh
perosak bahasa

selamat hari raya nurul :D

Jorji said...

selamat hari ghayo ween. :)

buek lomang tak?

cik gObu said...

selamat hari rayo j

huhuh mano dapek nk buek lomang

tak reti hahahah