thanx korang

Tuesday, September 21, 2010

RAYA VERSI KELUARGA ENGKU AZLAN

raya pertama
ni lah keja aku ngan adik2
tunggu akak aku sampai dr melaka

bosan2
aku bwk adik2 ke putrajaya
bubu ngan daddy tak mahu follow
maklumlah kesihatan daddy lately hurrmm kurang baik skit lah


bajet model lah konon masing2nyer hah

raya pertama orang lain balik kampung
seronok tgk blog orang sana sini
beraya

tp family aku???
hurrmm tahun ini kami memilih untuk beraya sendiri
kenapa???

ok nnt2 aku akan cerita

baju2 pun recycle jek
kesian kan
lalalala

ntah lah raya bagi aku

bila tgk daddy, bubu, own, adik2
happy

aku takde baju raya takper
sebab baju keja pun byk lagi
yg jarang dipakai
and disimpan dalam almari

jd aku rase mcm membazir kalau beli lagi baju tahun ni

sebenarnya banyak lagi gambar2 kami
aksi2 mcm orang gila kt putrajaya tue

kami igtkan
kami jek yg gila
rupanya ramai lagi

hahahahaha

adakah mereka2 juga seperti keluarga aku???
merajuk untuk menyambut raya seperti tahun sebelumnya???

rajuk kami mungkin akan mengambil masa
takperlah...
kadangkala
kita perlu ingatkan diri sendiri
siapa kita
dimana kita
apakah kedudukan kita......
sobbbb

walaupun ada sobb sobbb sobb
kami rase lebih selesa beraya bersama keluarga di sebelah bubu

alhamdulillah
walaupun beraya dalam keadaan yang serba serbi sederhana
tp aku bersyukur

kerana ALLAH masih memberi kesempatan
untuk aku menyambut hari raya disamping mereka2 yang aku sayang

terima kasih ALLAH...

juga raya tahun ini lebih bermakna
kerana.......

lalalala tak mo citer lebih2 lah
maluuuuuu

hahahah gedik lah ko kan :p

ok sambung nanti2
aku sengugut tak larat nak menaip
:p

cik ween kata : raya pertama yang biasa2...kita tunggu raya kedua lalalalala

xoxo cik ween

No comments: