thanx korang

Thursday, September 30, 2010

ASMARA KU...BUKAN ASMARA MU

asmara ohhh la la

hahahah

aku mmg tertunggu2 hari selasa
sebab asmara nie lah

adehhh ensem
sejuk jek mata memandang

kalau aku dipaksa berkahwin dengan jejaka seensem and sebaik asmara
aku sanggup dehhhh
bukan kawen paksa dh
kawen rela hahahaha

lalalalala
en.tmm aku pn ensem gak
sejuk jek mata aku memandang
hahahaha
tp gambar tak leh letak dlm blog lagi
masih ku simpan kemas dalam hati

yerlah takot dicuri lagik kan
hahahah
statement tak hengat nyer :p

ok2 tahu korang dh meluat dgn ayat2 jiwang dan pujian ini
hehehe sebelum aku blur tak tao nk taip ape

aku syorkan kt korang2 yang belum menonton lagi
tonton lah asmara bf wannabe aku nie
setiap selasa ok?
jam 9.00 malam

sedikit kata2 pujangga ciptaan aku sendiri :
MEREKA YANG BAHAGIA TIDAK AKAN MENGAKU MEREKA BAHAGIA
MEREKA YANG GEMBIRA TIDAK AKAN MENGAKU MEREKA GEMBIRA
MEREKA YANG KAYA TIDAK AKAN MENGAKU MEREKA KAYA
MEREKA YANG PANDAI TIDAK AKAN MENGAKU MEREKA PANDAI

lalalala
begitu juga aku
perhubungan ada surut dan pasangnya
ada gembira dan dukanya

mahu bercinta semula setelah melalui 'kesakitan' itu
agak susah
bukan agak tp memang susah
mahu bina rasa percaya yang telah runtuh fuhh mmg habis binasa
mahu membina hati yang telah berkecai...hurrmm kena kutip serpihan...yang telah bersepai
mahu membuka pintu hati...eh eh eh kuncinya telah en.tmm ku temui....
hehehehe :D <--- mcm pantun tak?

bersyukur kerana yang tersayang memahami
dan sentiasa ada disisi

terima kasih ling :p

cik ween kata ; haihhh ujung2 entry dalam hati ada taman...asmara ntah ke mana entry ntah kemana...layannnnnn

xoxo-cik ween

5 comments:

Syafiqah Sabki said...

idooppp asmara...hahaha...hwaiting3 kak raja...kak raja arinih kat opis ada makanan ape..hakhak.

khaleda said...

dlm hati ada taman asmara
lalalalaaa ;)

♥cik.mental♥ said...

hakhakhak...

dalam hati ade ladang munge

ini reen said...

reen kata : suka melihat kawan bahagia...:)

cik gObu said...

piqa
alamak makanan dh hbs
hehehe nnt tgk kt kamera datin

gambar dia dgn halimah jongang
lalalala

khaleda
taman bunga...mintak2 kali ni takde perosak hahahah

mek
hahahah sudah lama kontang nk buat mcm kan

reen
tq eh :p