thanx korang

Friday, September 24, 2010

CINTA DAN ANUGERAH


setiap hari
aku mesti nak balik cepat
bukan sebab cerita epilog syurga cinta tue
tp sebab cerita cinta dan anugerah
tv9

lalalalala

mule2 aku mcm menyampah citer nie
tp sebab aku lg menyampah tgk cinta kirana
yg melalak tak habis2

baik aku layan cinta dan anugerah
lg best

ker aku sorang jek yg ckp best
eh tp family aku pn suke tao
tgk citer nie
termasuk daddy

dan yg penting nyer korang
waktu aku google and tgk episod akhir cinta dan anugerah
(mcm biase aku kan anti klimaks...suke sgt tgk ending citer awal2 hahahaha)

salah seorang pelakon dalam citer nie
pelakon malaysia korang

yg aku tak penah tgk berlakon pn kt sini
ensem gak
hehehehe

dlm citer tue dia berlakon sebagai avian
aduhh mmg tak nmpk mcm orang malaysia pun
dengan ensem nyer
dengan slanga indon nyer

hehehehe ape kes lah aku nie kan
orang indon duk sebok dengan anti malaysia
aku tetap nk layan citer2 indon tue

aduhhh
nk buat mcm mane
dh citer cinta dan anugerah tue best
super duper best nk dibandingkan dengan citer duyung yg sgt menyakitkan insang mata beta

hehehehe
tengok citer...feeling2...

tp lagi bagus kalau kita hayati lirik lagu ni kan
mmg sampai kt hati siut
huhuhuhu




Kau tempatku mengadu hati
Memberi segala hidup
Dunia dan seisinya milik-Mu
mencintai-Mu sejati

Ku manusia yang penuh dosa
Berharap ampunan-Mu

Melihat dilangit kesempurnaan hati-Mu
Kau cinta pertama dalam hidup

Allahu Akbar Maha Besar
Memujamu begitu indah
Selalu kau berikan semua
Kebesaran-Mu Tuhan


cik ween kata : sudah2 lah kan melayari kehidupan dengan penuh aktiviti suka2 jek...dah sampai masa kita kembali pada ajaranNya.....

xoxo-cik ween

9 comments:

susudalambotol said...

Si Ashraf Sinclair tu dah pekat gila cakap Indo.

cik gObu said...

hidd
hehehe tp kadang kala terkeluar gak slang KL nyer

hahaha

zielalala... said...

mak org adalah sgt addicted dgn sinetron indon..dr tenghari smpai ke mlm tgk cite indon smpai ktorg kt umah nk termuntah..haha..

cik gObu said...

ziela
heheheh citer indon best skit arr dr citer duyung yg ntah terhape2 tue

pastu ade citer ular emas lah ape lah

haikk pening

baik tgk drama yg tak hbs2 dlm citer indon nie

kt umah akak
tak citer indon, industan, tamil dan byk kali gak citer kartun fav own tue ;)

♥cik.mental♥ said...

serius avian tuh org malaysia?
aku ingatkan si serap jek yg terlepas ke sana
cakap indon cam yer2 jek
heheheh...

cik gObu said...

babe
hahahah mcm tak caya kan

miller
sedang berpacaran dengan cinta laura

hahahahah

ensem dowh

serap tue yo yo o jek

tp aku suke tgk citer tue

♥cik.mental♥ said...

ayarkkkk.... cinta laura?

mmg tak caya babe
aku ptg2 pon kekadang layan gak citer tuh
hehehhe...

cik gObu said...

hasil googlean aku
mengatakan begitu babe

nama betol dia
mohd shuhaimi ker ape ntah

miller jdinyer

hahahaha

azura said...

kita pun hari2 layan citer nie ... tv3 x brapa best .. suami ckp.. citer indon ni asyik ckp sorang2 je.. ckp la apa pun org nak ckp .. bukan stakt drama indon, lagu indon pun meletop jugak di malaysia..