thanx korang

Thursday, September 23, 2010

HEI HEI SI KATIK!!

oppsss pada yang rendah
atau kurang ketinggian jangan terasa ok

ni pasal adik beradik aku

seperti yang korang sedia maklum
adik beradik aku adalah seramai 6 orang

giler power ibu aku kan
lalalala

ada dua batch
coz patutnya kiteorg ber3 jek
tp bubu bosan bile bolam dh besar
jd dia pun dengan rela hati melahirkan yg lg 3 orang tue
lalalalala

adik aku yang paling bongsu
adalah lelaki tunggal

alhamdulillah ada jugak yg boleh jd wali
huhuhu

tp sekarang dia dh bukan mcm adik bongsu
aduhhh bukan main lg tinggi nya

ikut daddy

and utk pengetahuan korang jugak
dalam kelima-lima anak raja azlan dan puan rahmah
yang paling katik
adalah AKU!!!!!!!!!!!!!!

tidak aku bukan katik
aku cuma tidak cukup zat
untuk menambah ketinggian

tue yg aku pelik
knp ramai org sekeliling ckp aku tinggi????

ker family giant nie???
hahahaha

mmg korang
aku garang
tp adik2 aku suke buli aku
jahat tao dorg nie

walaupun aku agak akrab dengan daddy
tp sebenanyer
aku byk mewarisi bubu

hahahaha
dengan gelabah ayam aku
dengan kekurangan tinggi aku
lalalalala

dengan kuat menangis aku
dengan kuat sentap aku

haikkkk

so kepada bolam : walaupun ko punye tahi lalat yg same mcm bubu....tp bubu aku yg punya
hahahahahaha

ini statement kakak yg kejam
yg suke malukan adik2 dia
dengan panggilan nama zaman kanak2
hahahah

nk nyer kalau depan bf dorang kan
pergghhh perasaan itu
hebattttt

tak bleh lawan dengan perasaan ketika berjaya bery2 ketika sembelit
hahahaha

dh lah suke mengarut eh ko ;p

cik ween kata :aku dan en.tmm sama tinggi...jd bile kuar aku tak leh pake kasut yg bertumit tinggi...lalalalala

xoxo-cik ween

No comments: