thanx korang

Friday, October 1, 2010

A + B + C = TART NENAS

ini ABC....
kenal tak???
ABC yang ala2 ni adalah mangsa
kerakusan tekak2 manusia sewaktu jamuan raya kementerian tempoh hari
huhuhuh

mengapakah begini
bajet katenye
heheheh

chuppp....
nk tanya
adakah ABC = Air Batu Campur???

hahahaha
kebengongan aku membuatkan aku terpk yang
nama ABC tue diberikan sebab mudah sgt nak buatnya
mcm mule2 belajar ABC dlu
hahahah

ini makanan kedua yang kiteorang makan
owhhh yer makanan2 nie aku kongsi berdua
aku dan cik dodo

dh lama aku tak sebut nama si dodo kt blog aku kan
dlu kt blog lama tue bersepah entry pasal dia
hahahaha

dan ada lg set makanan yg kiteorg kongsi bersama
satay 5 cucuk yg dh tentu2 3 cucuk masuk mulut aku
huhuhu

tp jamuan raya tahun nie tak best sgt lah

sebabnya :

1. mek aka bff aku takde...jd takde sape nk pow2 makanan
2. tak sempat pn nk snap pic
3. aku kan demam...jd sume makanan takde rase bg aku

sume mcm tak sedap

tp ada satu yg berjaya memikat tekak aku lalalala

tara!!!!!!!!!!!!!!!!
ini lah dia
hahahah

mmg tekak yang menggila
tart nenas
sumbangan lembaga nenas

mmg sedap dan terbaik
ntah kenapa
dlm byk2 makanan yang aku rasa pd hari kejadian
tart nenas jek yg melekat kt tekak aku

terus leh rase ko...

hahahaha

dodo agak kempunan
sebab dia tak dpt makan kambing golek pujaan hati dia tue
heheheh

dh lah memule smp jerk
yg kiteorg nmpk
kambing tue terkangkang
dipanggang
lalalalala

sorry lah do
aku mmg tak pernah jatuh hati
jatuh cinta
jatuh perasaan or whatever
kt makanan yang dihasilkan melalui kambing

aduhhhh
saat2 jamuan raya orang yg paling kiteorang rindukan adalah mek
:(

sedih plak

argghhh
sebelum pulang
aku berjaya membawa pulang
satu balang tart nenas free dr lembaga nenas

hehehehe :D

tq yer tahun depan harap2 dpt lg
lalalala

cik ween kata : tidakkah korang rasa entry ini mcm tergantung and terpotong2???? lalalala maafkan kekhilafan diri ku ini :p

xoxo-cik ween

5 comments:

♥cik.mental♥ said...

waaa......
aku rindu korang jugak
rindu saat2 kita menyepahkan meja jamuan
jamuan kat sini tak best
huhuhuh...

cik gObu said...

tue lah babe
ko takde kan
takde sape yg nk buat aksi2 penggodaan

mendapatkan makanan2 percuma
dan tak perlu beratur

huwaaaaa

tak best woo ko takde
tukar lah sini balik babe

♥cik.mental♥ said...

ayark...
ben kan ade? heheheh...

mummysyafie said...

wah..makan free la ni. akak tak baper suka ngan tart nenas..walhal zaman kecik2 dulu selalu jadi mangsa wat biskut ni

cik gObu said...

babe
ben mane nmpk kiteorg dh babe

dia busy dgn bdk2 admin
huhuhuh

kak nor
hehehe ye ker

kite suke sgt dgn tart nenas
bff kite tao and sedia maklum dengan kegilaan ini
hehehehe