thanx korang

Tuesday, October 12, 2010

WHERE'S THE CHILLI???<--AMARAN :INI ENTRY CARUTAN

ini budak
ko jgn tegur or halang dia nak buat apa

apa dia nak buat
apa dia nak try
aku ngan family mmg tak penah sekat

kiteorg nak biar dia explore dunia dengan cara dia
tp pantau itu perlu yer

mcm gmbr nie
org amek gmbr dia pun nk gak
org ada hp dia pun nk gak

si abe dh ade fb
dia pun nk gak
cuma aku masih belum punya kesempatan nk buat lagi

dalam dunia
dalam kehidupan kita seharian
kita tidak boleh sekat atau halang apa orang lain nak buat

biarlah
buat lah sesuka hati
tak de aku kisah derrrrrrr

cuma utk mereka2 yang aku sayang
aku akan pantau lah

tp yang memeningkan kepala otak aku yang takde brape nk berjambul nie
ada segelintir mereka2 yang diluar sana
masih mengamalkan cara hidup atau pun pemikiran

LALALALA AKU BOLEH SKODENG KO....KO TAK BOLEH SKODENG AKU

ape ke bodoh nyer ko ni
ko rase mereka2 yang ko skodeng tue
ko igt akan duduk diam dan tepuk tangan tanda gembira

hei hei hei
ko silap lah yer derrrr
zaman sekarang
ko buat aku...aku buat ko 10 kali ganda balik

wakakakakaka
*eh ker aku jek yg jahat mcm nie

takde lah
utk orang2 yang seperti aku
yang malas nak masuk campur urusan orang lain
kehidupan orang lain
PERHUBUNGAN orang lain
aku berharap
mereka2 juga akan berfikiran yg sama

tp......
zaman sekarang haikkk memang susah lah nk cakap

badan boleh berkurap kalau tak busy body hal orang lain
pastu bila orang buat benda yg sama

tahu plak nk melenting
larikan diri

sebelum apa2 pun tindakan ko
ko pk dlu

utk jangka masa panjang yer

dh lah pendek
akal pun pendek

NASIHAT IKHLAS DARI AKU UTK KO JUGA UTK DIRI AKU SENDIRI :

APA PUN YG TERJADI KT KO...APA PUN YG TERJADI KT AKU PASTI ADA SEBAB NYER...DAN SEBAB ITU MESTI DATANG DARI DIRI SENDIRI....

ada faham????


cik ween kata : haihhh konflik betol....mcm2 cerita dalam satu entry
lalalalala

xoxo-cik ween

6 comments:

kupaslaroren said...

sabar wak sabar...sejak akhir2 nih entry semua lain macam jek eh.

ermm susah nak kabo tuh...ok lah bye

taking care -_-

cik gObu said...

cik kupas

it's payback time darling

Ada Dalina said...

wat u give, u get back la ni kes nih...huhu...sabo heh ween! biarkan luncai dgn labi2 nya.. (eh betul ke peribahasa tu...)

♥cik.mental♥ said...

ekekeek...
macam tau jek utk sape tu
takpe2 babe

hidup nih macam roda
sampai masa dia nnt dia merasa larr
lagipun ape barang hubungan dia tu
macam kita tatau modus operandi nya camana

just wait n see

mamawana said...

Salam,

Sabor ajelah. Pe2 pun zaman sekarang Tuhan bayar cash.

cik gObu said...

mamawana
salam

heheheh bto2
sekarang ni sume cash
cume cepat atau lmbt jek kan