thanx korang

Wednesday, October 13, 2010

RINDU YANG TIADA BERPENGHUJUNG

lately
aku rindu sangat pada teman yagn seorang ini

yerlah kan
kalau dulu bila aku gembira
dia antara yang pertama mengetahuinya

kalau dulu bila aku berduka
dia lah yang akan tolong mengesat air mata

sekarang semua sendirian
aku tertawa sendirian
aku menangis sendirian

bukan tidak cuba utk carik penggantinya

tp mereka tidak seperti dia
yang memahami aku
dan menerima aku seperti adanya aku

memang dahulu kami pernah bermasam muka
kami pernah tidak bersuara
kami pernah tidak bersua

tp itu asam garam persahabatan
rajuk hanya seketika
marah nya sebentar cuma

dan hari ini
janji yang telah dipatri
berulang2 kali aku ulangi

dan ini
hanya sedikit luahan hati
utk teman yg sangat aku sayangi :D
sudah kerap ku laungkan
kerinduan ini

sudah kerap ku laungkan
kesalan melepas kau pergi

sudah kerap ku laungkan
ku tetap akan menanti

kau akan kembali
disisi

cik ween kata : 20-24 sekali lagi akan pergi bersendirian...owwhh la la

xoxo-cik ween

6 comments:

♥cik.mental♥ said...

aku sayang ko jugak babe.

ALWAYS

AND FOREVER!

cik gObu said...

huhuhu thanx babe....

nnt ade orang buat entry kita lesbo lak babe

smp ke komen dia skodeng ahaks

Ada Dalina said...

haiihh...bila rindu bertandang di hati, kala perit dan sayu terasa...
huhuh....sy pon rindu juge! :(

cik gObu said...

ada
rindu kt awk dengggg

sorry sy busy sgt lately huhuhu
nnt2 sy jengah blog awk eh

Anonymous said...

rasa mcm kenal...huhu...jejak kasihan dsini..penangan berblogwalking..

cik gObu said...

liza
hehehe tue arrr
jmp kt blog eh

dlu tiap2 hr jmp dlm bas jek