thanx korang

Friday, October 15, 2010

SELAMAT TINGGAL .....

umur yang sudah pun mencecah 28tahun

sudah cukup tua untuk berada di bawah ketiak dan kawalan ibu bapa
hehehehe
sepatutnya aku perlu berdikari di saat ini

tp itu bukan aku
hidup aku tak sempurna tanpa kedua ibu bapaku

ntah lah jiwa rasa kosong
hati tidak pernah tenang
tidak seperti ketika aku bersama mereka

baru2 ni adik aku si bolam dapat keja gomen
kt parcel E tue
huhuhu

tinggal lah bubu ngan dady
juga abe dan own

jadi aku terpk
mcm mane kalau sesuatu yang tak diingini berlaku kt daddy
aku takdelah mintak kan
cuma aku terpk
hurrmm mcm mane yer

ibu tidak tahu memandu

setelah berbincang dengan semua
kami nekad

ujung tahun ini
bubu dan daddy akan ku angkut duduk bersama
sama ada puchong atau tempat yang sekarang

biar mereka di depan mata
baru tenang nak lakukan kerja

jadi bila sahaja tiba disember ini
kami sekeluarga akan mengucapkan selamat tinggal kepada negeri kelahiran dan tempat pembesaran aku

selamat tinggal negeri sembilan

dan ucapkan selamat datang kepada selangor darul ehsan

ngehhhhhh

cik ween kata : terlalu byk memori di sana...meluat pun ada :p

8 comments:

Anonymous said...

Miss d0d0: welc0me to S'gor hehehe..

MY HEART said...

Wah.. u're a good doter la cik ween.. kagum sekejap ^_^.

Tentu rasa bahagia bubu & dady ada anak cam cik ween...

kupaslaroren said...

bolam keje blog mana? hehehe

♥cik.mental♥ said...

meluat dengan? ada drama swasta kah? heheheh...

cik gObu said...

dodo : hehhehe tq nyahhh

avelyn : ini jek yg saya mampu...nk bg harta berjuta ringgit tak mampu...

cuma kasih sayang dan perhatian :D

cik gObu said...

cik kupas : bolam keja kt naziran hehehe

dekat dgn awk ker?

mek : u know what i mean kan lalalala

♥cik.mental♥ said...

babe, aku tau. saja2 buat tatau. kang ade yg terjah komen nih lagik. pastu wat entry kat blog dia. hehehhe....

opssss...

cik gObu said...

ahahahha

nmpk sgt dowh....

mmg akan terjah pun
trust me