thanx korang

Tuesday, October 5, 2010

ENTRY YG MENDATANGKAN KEHANGATAN SEBAB LUPA NK LETAK TAJUK HAHAHA

semenjak aku pandai bercinta semula ni
adeh lah parah btol

sikit2 nk rindu
sikit2 nk sentap
lalalala

mcm lah tak pernah bercinta sebelum ni kan
huhuhu

tp ku ulang utk 110 kali
hahahaha

belum sampai masanya ku tayang si buah hati pengarang jantung itu
heheheh
bosan tak???
bosan lah
tolong lah bosan
pleaseeeeeee
tolong muntah sekali
hahahahah

tp baru 2 hari yang lepas
aku jatuh cinta lagi
kali ini lebih parah
siang malam termimpi2

buat keja pun takde mood
tangan manjang landing atas dahi

owwhh mengapakah
mengapakah kau hadir di saat aku memang memerlukanmu

huhuhu
tp tido aku masih lena
makan jek tak kenyang2
lalalalala

taraaaaaaaaaaa
ucapkan hai kepada sang cermin mata
yang buat aku jatuh cinta tu

dan aku salahkan en.tmm aku
sape swoh bwk aku g jengjalan kt tebrau city tu

so mcm mane sekarang

aku asek lah terbayang2 cermin mata ini

adehh gomen
please bg bonus
2 bulan
nk rembat nie
lalalalala

owwhh ye aku minat yg bingkai putih tue
sebab yg tebal2 aku mcm tak sesuai jek
dh ala2 datin nau

ker ade kengkawan yg sudi nk hadiahkan utk aku ni

korang mesti kesian tgk aku kan
termimpi2
tido pun tak lena
makan tak kenyang2 <---menyumbang kenaikkan berat badan terlampau

hahahaha mesti nnt korang malu nk jalan2 dgn aku yg gemok ni
dh lah gemok tak bersemangat sebab tak dpt idaman kalbu

hehehehe pd sape2 yg sudi hadiahkan utk aku spek ni
aku janji kite akan jd bff ever nnt aku belanja makan kt william ker kt murni ker
hehehehe

parah nie parah..... aaaaaaaaaaaaaaaa

owwhh sebelum terlupa pd sesapa yang berhajat nak hadiahkan aku sepasang cermin mata yang menarik sehingga buat mata tertarik2
aku nk yg ORI tao... yg tiruan tak mo...
kulit i ni sensitif nnt naik ruam dan jerawat ais batu campur lalalala

cik ween kata : weekend yang hebat di selatan tanah air.....lalalal mekasih yer ling :p

xoxo-cik ween

8 comments:

♥cik.mental♥ said...

marc jacobs tu...
tak hengat, nk ori saje
hehehhe...
mintak arr en. tmm tu pe susah?
ade org bf bg teddy bear, kasut nike pon heboh kat blog
opsss....

khaleda said...

mintak ler si buah hati pengarang jantung beli kn ;)

cik gObu said...

babe
ape barang babe
teddy bear
kasut nike bagai tue

aikkkk

marc jacob nie harga 10 kali ganda dr adiah dia
hahahaha

khaleda
heheheh buah hati tue akak dh mintak benda lain... lalala

Ada Dalina said...

hahahah...sabo jerlah...
suspen jer..ingat apalah td..
doa wat smyg hajat pm bg bonus thn nih... :D

kupaslaroren said...

bila orang pakai kita pun teringin nak pakai..tapi kalo kupas pakai tak ubah mcm kasim selamat lar...hurmmm tak stylo pong hihihihi

cik gObu said...

ada
mari2 kite buat same2

hehehehe

cik kupas
heheheh perasaan awk jek tue
actually ok jek kot

Cikwa said...

perghh cantik ar spek tuh..tp apsal la marc jacob..klau biskut jacob ke akak mampu la bg..uhuhu
tp siyes cantik..carik ar design yg hampir serupa tp brand yg murah sket arr..ada pee??
klau nk gak..pau la en.TTM ehh..tak dapek den nk nolong..

cik gObu said...

sis wa

hehehehe cantik kan
tue arr tgh carik nie
spek yg design same
tp brand lain

yg mampu milik

heheheh