thanx korang

Monday, October 11, 2010

GILA BUKAN BERMAKSUD TIDAK SIUMAN

mcm biase entry2 aku akan sentiasa dihiasi
tak gambar aku
mesti gambar si hero yang romeo

hurrmmm
gambar adalah hasil tangkapan
melalui netbook nie hah

bukan main lagi bdk nie kan

lalalalalala

ok2 bukan itu yang aku nk cerita
alah cerita dia korang dh selalu baca
kang update selalu korang bosan lak kan :p

ni pasal semalam

10.10.10
wahhh aku tengok ramai btol kawan2 blogger yang update pasal tarikh nie

heheheh
apa yang special tarikh2 begini?
ramai yang enjoy tarikh nie dengan bernikah,
bertunang,
bercuti bersama keluarga
lepak2
gathering

aku????
alah aku g kenduri kawen jek
balik tue terus terbungkang

frust tak dpt g kenduri cujen
sorry lah babe
makcik aku pun kenduri pd tarikh yang same lah
aku kan anak yg taat
kena lah ngekor bontot mak bapak nyer

and kepada kengkawan poli yang buat gather hari ni gak
i'm sorry too...

aduhh mmg tarikh maut tol lah
macam2 yang berlaku

sampaikan aku leka layan movie marathon kt channel 615
lupe ada persandingan kayangan
ker perkahwinan kayangan
hahahaha

maafkan lah diriku yang agak tidak mengikuti perkembangan semasa ni
lalalalala

ada sape2 yg tgk?
hurrmm aku tggu korang update jek lah eh
ngehhhhhh

cik ween kata : kalao cancle leh dapat refund tak?

xoxo-cikween

3 comments:

IbuHani said...

kami pun gilo tgk 615.. i like!!..

KAK RAINBOW said...

nurul pun pi kenduri kawan je tarikh nie sgt cantik kan? sampai angkasawan negara pun pilih tarikh nie utk kawin

cik gObu said...

puan seri
pening layan ben10

tp malam layan freaky friday
huhuhuh

nurul
hehehehe
tahun depan last utk tarikh cantik
nnt tunggu lame lg kot

11.11.11