thanx korang

Monday, August 9, 2010

KUSUT MUSUT: SERABAI MABAI

hari ini adalah ISNIN
hari yang paling dibenci oleh mereka2 yang bekerja
termasuk lah aku

tp walaupun aku bencik yang hamat sangat kt ISNIN ni
kol 715 dh terjegat kt opis
huhuhu

hari ini penuh dengan kekusutan lah :
  • bangun awal lagi.... damn u mata!!!
  • mandi lama hampir setengah jam.... sebab air mcm tak lekat kt badan...tiba2 tersedar belum solat lagi...cepat2 mandi...
  • bersiap secara marathon kt ruang tamu sebab tak mo kejutkan nana yg enak tidur....dh lame tak bgn lewat yer :p baru tersedar yg sliding nyer langsir belum pasang...hahahaha
  • ada myvi bahalol yg tak sabar2 nk lalu...sabar ler aku nk keluar parking ni dol...... damn u myvi!!!!
  • parking fav dh dirampas orang....chilakak!!!! tp takper aku masih ok...carik parking lain...aku belum sampai tahap nk kuarkan memo...mention psl fav parking sume tue eh...hahahah opssss melaser di situ
  • sikat rambut kesayangan tertinggal...argghh sudahnya rambut ala2 nenek lampir hari ni....porahhh ada sikat takda sikat same jek...aku tetap selekeh....hahahahah

  • hah ini yang paling parah korang : AKU DALAM DILEMA......seperti yang korang tahu lah kan...dato' bos telah dinaikkan pangkat sebagai Dato' Ketua Pengarah...hurrmm sudahnya haruslah berpindah bilik....dan dia nak bwk aku as P.A dia...aku bukan tak mo...bukan dato' bos tak baik...tp aku rase aku perlu menghormati P.A senior yang sedia ada...lgpun aku baru jek keja...lg 2-3 tahun nk masuk 10 tahun...pengalaman yg aku ada apalah sangat....jika nak dibandingkan dengan yg senior....huhuh tp aku tak tao mcm mane nk ckp kt dato' bos...help me please!!!!!!!!!!!!help i'm a fish!!!!!!!!!!!!

  • elehhhh sebena nyer alasan jek suma tue...aku tak nak ikut sebab kalu jd P.A KP tak leh ngulor ko...kena ade jek kt meja....tak leh cuti selalu...hahahhaah apakah itu???harus lah aku tolak kan kan kan :p
lepas update blog mood kusut terus happy....
hahahah

sah aku dh GILER!!!!!

cik ween kata : seronok berbual bersama TEMAN LAMA

No comments: