thanx korang

Friday, August 13, 2010

SALAH AKU KAH?


2 hari berpuasa
dan minggu yang penuh mencabar
kesabaran dan keimanan
huhuuhu
adakah salah aku kalau dato' bos nk bwk aku ke tempat dia yang sekarang?
adakah salah aku kalau p.a dato' kp yg lama ditukarkan ke pool bhg admin?
dalam hidup
apa sekali pun yang kita buat
baik atau buruk
kita tak dpt nk puaskan hati semua org
aku bersyukur walaupun kesabaran sedikit tergugat
kerana berada di tempat sekarang
walaupun ramai yg ckp2 belakang
yerlah aku keja baru 7-8 tahun
dh dpt duduk di tempat itu
huhuhu
sabarlah aku tak lama pun
dato' bos akan berkhidmat selama 2 tahun jek lagi
lepas tue kalau aku ditempatkan di bhg2 pun aku tak kisah
dpt gak campur org
kalau tak keadaan sekarang tak ubah seperti
di dalam sangkar emas
huwaaaa
doakan yg terbaik utk aku ye kawan2
semoga aku mampu menggalas tanggungjawab yg maha berat ini
huhuhu
cik ween kata : owh en.tmm...kangen bangat sama kamu!

12 comments:

IbuHani said...

biar je la org nak kate ape ttg tmpat pa tu. dorg tu dengki sebenarnya.. itu arahan bos, bukan arahan org laen kan.. i'm happy for you..

khaleda said...

jgn pk pnjg. just take it as a challenge. cik ween blh.. huhuhu ;)

ghimau said...

hehehe.. bukan salah kau la cik g0bu, tapi salah mak cik limah tu.. hehehe..

pekakkan telingo, totapkan hati, ingat DIO sentiaso bersamo kito.. jadi apo nak dikisahkan? hehehe

cik gObu said...

puan seri
huhu tue arr
tp kdg2 pedih gak telinga nie

tq

khaleda
tq dik
doakan akak k

en.ghimau
huhuhu tue arr
malas nk melawan balik je nie
lantak lah dorg nk ckp pe
kan

mama ami rania said...

tak salah pun buddy..sape yg ckp2 blakang ha..diorg x berani ckp dpn aku..

sabar ye..pekakkan je telinga..

cik gObu said...

buddy
huhu biase lah opis nie
ko pun tao kan

aku buat bodoh jek
lantak lah dorg nk ckp pe
malas nk layan

mamazahin said...

DA JD PA DATO' KP..TAHNIAH

cik gObu said...

mamazahin
tq huhuh

kupaslaroren said...

buat yang terbaik dan jangan pandang kebelakang

cik gObu said...

cikkupas
tq awak :D

mummysyafie said...

siyes...akak pernah merasa duduk disangkar emas..2 tahun berturut2. apa yang diminta semua dapat..tapi since Jan 2010..sangkar emas dah bertukar kaler sejak dato' sri buat keputusan untuk berehat.

ween..bila berada diatas, yang paling penting..jangan lupa berpijak pada bumi. sebab..orang lain tidak akan suka melihat kesenangan kita..so..kena hati2 dengan setiap langkah

akak pernah merasainya..trust me..ia sebenarnya tidak seindah seperti disangka bila waktu itu berlalu nanti

cik gObu said...

sis
yuppp
ween tak mintak utk berada di tempat sekarang

actually ween dgn kwn2 yg lain masih same
masih gaji yg same
cuma berada tempat yg atas

ween mmg takot utk melalui sume nie

and ween akan igt nasihat sis
nasihat kwn2

insyallah
ween sentiasa igt dimana tempat ween sepatutnya