thanx korang

Tuesday, August 17, 2010

TERPESONG BUKAN PASONG


i really miss my own
huuhuh can't wait nak balik gadong hr ini
adeh lahhh
dh brape hari ye kite berpuasa??
hahaha giler nyer orang
dh brape hr puasa pn tak kira
aduhhh
tak sempat dehh nk mengira2 hari ini
sekarang ni busy sgt
own masih dalam mood puasa setengah hari dia
hurrmm apalah bdk sorang nie tao
aku masih menunggu bila dia akan puasa penuh
dapat sehari pun jadi lah
tue lah deh
penangan sebab manja sgt
sume orang kt umah tue manjakan sangat si own ni
sbb tue dia selalu mengada2 lalu mengadakan drama yg ntah hape2
saje nk buat orang ketawa and tak marah dia
huhuhu
mengata own bukan main lagi
tp aku bukan tak puasa
tp aku....
aku.......................................
nampaknya aku telah tewas semalam ye kawan2
setelah berhari2 aku berbuka tanpa nasi
tp semalam aku telah tewas
ini kerana hasutan oleh en.tmm
nk makan kt waroeng ayam penyet
waroeng ayam penyet
saje jek sebab dia tao itu mmg fav aku
walaupun nasi secoit
tp....
ianya tetap nasi
lepas makan dr terus feeling2 dh kuncup skit
terus rasa badan kembang semula
haikkkk
pastu terus kena khutbah kan
niat tu nk beribadah ker nk diet
huhuhu
2 dalam 1 leh???
heheheh
cik ween kata: ape ni entry tergantung???owwhhh sebab aku tak sahur pg td jdnyer idea ilang tibe2 hahahaha

6 comments:

MamaIcha said...

diet jgn tak diet...tapi sedapkan ayam goreng penyet :P

cik gObu said...

sedapppp
ditambah plak teh o ais tue sgt2 delicious ok

mummysyafie said...

tak sahur terus hilang idea nak wat entry ya ween

::Farahliza :: said...

badan tu dah comel x yah nak diet2! :)

cik gObu said...

kak nor
hahaha tue arr pasal nyer

farah
comel????
owwhh nie dh comel kuasa 3 babe hahaha

KAK RAINBOW said...

selamat berpuasa ween ye