thanx korang

Friday, August 20, 2010

HAPPY ITU AKU

hari ini aku adalah sangat2 happy
super duper happy

kalau tak puasa confirm dh lompat bintang
5 kali dalam kiraan 3
hahahah
ko paham???

tak paham sudah

kenapa aku happy mcm orang gila nie

  • happy sebab hari ini jumaat leh tido tengahari nnt... hahahahaha
  • happy sebab esok dan lusa cuti..... yahooooo lepas sahur, subuh and zzzzzz
  • happy sebab tahun ini belum lagi aku ponteng puasa..bukan ponteng wajib tao..nie ponteng tak wajib.. hahahaha
  • happy sebab tahun nie berkesempatan bwk bubu g terawih...and happy sgt bila tgk dia senyum and ckp : ibu suka sangat angah bwk ibu g terawih... - time tue terasa mcm ilang segala kekusutan dalam pala
  • happy sebab tunggakan gaji 27 dpt bulan nie yahooo duit raya
  • happy sebab next week nk g berbuka dengan keluarga en.tmm
  • yang paling buat aku HAPPY = SEMALAM OWN PUASA PENUH....alhamdulillah syukur tak terkira tgk own puasa penuh walaupun tempoh setengah jam terakhir itu adalah penyiksaan sebab dia asek nangis kan...hehehe berjaya...suksessssss

ok itu jek cerita pasal happy di hari jumaat

hahahaha

cik ween kata : aku happy...ko????hahahah ada aku kisah?

10 comments:

MamaIcha said...

saya happy juga...selamat berhujung minggu :)

cik gObu said...

mamamarissa
heheheh mari kite bersuka ria di hujung minggu lalalala

Putri Ramlan said...

alaaa.. sebak je bila dgr bubu ckp camtu. syukur! :)

mummysyafie said...

taniah own..esok cuba lagi

yummien straggy said...

alhamdulillah!
own sgt kiut..
pose cemane pon muke sgt chomel..

p/s : gud luck utk brbuke brsame korge ittew..huhu!

cik gObu said...

cik putri
huhu tue arr terasa berdosa sangat coz last year sy busy sgt dengan keja yg ntah hape2 huhuuh

sis nor
heheh tq kak...hope hr nie dia puasa lg

yummien
tq eh....

kupaslaroren said...

sy juga happy baca semua2 nih :))

susudalambotol said...

engko happy sebab tidur tengahari di hari jumaat je? kehkehkeh :p

cik gObu said...

cik kupas
hehehe tq

hidd
ye lah hr jumaat jek aku leh tido
hr2 lain kena tercangak kt meja

khaleda said...

wow. berbuka dgn keluarga en.tmm ;)