thanx korang

Wednesday, August 11, 2010

RAMADHAN....


sorry kalau terlambat
aku nk wish kt korang
SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA
JGN PUASA TIPU2 YEK
MAKE SURE PUASA PENUH
KALAU BERKESEMPATAN TUE PERGI LAH SOLAT TERAWIH
rugi wooo kalau bulan ni kita abaikan
bulan yang penuh rahmat
bulan yang penuh berkat
di bulan puasa tahun ini jugak lah
menyaksikan aku
bertukar pejabat
eh salah bilik bukan pejabat
tanggungjawab yang semakin berat
dan menghadkan pergerakkan aku
huhuhu
what to do
SYMP
jgn riso blog korang tetap aku jengah dan komen
tp ianya akan berlaku di lewat malam hari
heheheh
owh yer...keadaan ini juga telah memaksa aku
mendapatkan BLACKBERRY secepat mungkin
huhuhu
en.tmm....... hahahaha
terus lari
cik ween kata : adoiyaiiiii tak kisah lah org nk ckp pe...bukan aku yg nak..tp dato' yg nk bwk huhuhu

11 comments:

Mîss Rôry said...

slmt menunaikan ibadah puase raje.. :)

IbuHani said...

selamat berpuasa kat ko gak.. nak wat camne bos suka kat kita.. biar la dorg nak jeles.. ade hikmah disebalik sesuatu kejadian..

cik gObu said...

ms rem
u too babe

puan seri
huhuhu tue arr pasal sabar jek lah

Anonymous said...

ko xnak sedekah BB kek den sekali ke gobu ha ha ha

BL

KAK RAINBOW said...

selamat berpuasa ween :)

cik gObu said...

BL
ceittttt

sihat ker???
selamat berpuasa yek

nurul
u too

selamat berpuasa ya

MY HEART said...

selamat berpuasa cik ween....

ghimau said...

Selamat berpuasa :) ziarah dari ghimau :)

cik gObu said...

avelyn
u too selamat berpuasa
dan berdiet hehehe

ghimau
terima kasih awak juga selamat berpuasa

mya said...

selamat berpuasa untuk awak jugak :)
own puasa tak tahun nie

cik gObu said...

own alhamdulillah sedang belajar kak

first day smp kol 12

2nd day smp kol 5

hehehe