thanx korang

Thursday, January 13, 2011

SILA PERCAYA

tak habis2 lagi penjajaan aku
gambar2 sewaktu malam new year tempoh hari
hahahaha

sakit mata
butang X belah kanan atas sekali

jangan segan silu
tolong lah klik eh :p

kelmarin dh ade entry meroyan
tentang gelagat mereka yang berada disekeliling

then cuti satu hari

kalau pada yang tak tahu tue kan
blog aku nie di update seminggu sekali
yakni
aku mmg dh siapkan
satu minggu nyer entry

selalu aku buat weekend
time free2 takde keja tue
aku update lah sekaligus

nak update setiap hari
alamakkkk
mak tak sempat lah nokss

serius
bukan tipu
or bukan buat2 mcam banyak keja
tp mmg banyak

actually aku nk share something ngan korang
tp tue arrr
nnt2 lah eh

tunggu idea mari
baru aku up itu cerita

so selamat bekerja
LNPT sudah dpat markah kah?

hehehehe

cik ween kata : aiyooo pendek nyer entry

xoxo- cik ween

8 comments:

MY HEART said...

LNPT dah dpat markah dah...

sikit jer *sob2*

MY HEART said...

shara apa tu? jeng..jeng...jeng.. ^_^

Ada Dalina said...

hehehhe....LNPT i dah siap u..tp bos lom bg markah lagikkk...dia nak kumpul byk2 dlu tggu semua org anta... :P

cik gObu said...

avelyn

sikit tue mesti 90 ke ats gak kan

hehehe

share cerita

info dan yg sewaktu dengannya

ada
aduhhh mesti berdebar2 kan

ngehhh

good luck k

moga dapat markah tinggi
hehehe

susudalambotol said...

Hebak ah kau skrg. Celebrate Nu Year kat Singapohpalam :p

cik gObu said...

hidd
aaaaa takde arrr
ni pn kebetulan

dan pergi dalam keadaan kekurangan hahaah

norzillawatie binti zahidin said...

folo u darl!folo me back!

cik gObu said...

zilla
tq yer darl

already follow u ;)