thanx korang

Tuesday, January 4, 2011

HILANG TERUS NAFSUKU

1.1.11
apa yang korang buat 1.1.11?

aku???
time tue masih berada di KLUANG
dalam keadaan mamai2
mengantuk sebab baru balik dari singapore

owhh cerita singapore kita upload kendian k

then tengahari tue
lepak2
belek hp baca status member

tak puas hati
aku google plak

dan.....

satu berita yang sangat menyentak jiwa

al-fatihah kepada mu
faizal yusuf

yer aku tao ramai yg dh blog pasal ni
aku agak ketinggalan kan

hurmm
arwah memang pelakon fav aku
since dari cerita blok 404 lagi

:(

then dari situ aku terus mengikut perkembangan arwah

satu cerita ke satu cerita
mana jek ade muka arwah
aku pasti tonton

actually aku nonton bila kuar muka dia jek
huhuhu

ntah lah pendapat peribadi aku
arwah punya bakat yang besar
cuma tak diketengahkan je

cerita zaharul vs zarina
cerita manjalara
cerita wadiunung
cerita adamaya
dan terbaru tiramisu

huhuhu
semua aku tgk
sebab dia

dan kini
mcm sudah hilang nafsu nk nonton drama melayu

sapa lagi yg aku minat???

asmara??
hurrmm mabuk cinta jek mamat tue
reject terus

huhuhu





mati itu pasti
kerana janji itu antara kita dengan sang pencipta
telah lama terpatri

bersedia atau tidak???

itu kita sendiri yang punya jawapannya....

cik ween kata : it's time for me to quit________

xoxo-cikween

5 comments:

T.E.M.B.U.N said...

yes.
dia berbakat besar
tapi sejak dia cerai dgn nana
ade gak perasaan sedikit tak suka
tapi pikir2 balik sape aku nak judge
dan tak sangka
dgn berita yang sungguh mengejutkan
tu pun Ain yg bgtau melalui bbm
:(

Al-fatihah

jesnita_ns said...

ween..cite zaharul vs zarina tu mmg best...byk kali tgk pn..suka..sweet gile muka dia jd pompuan..

cik gObu said...

cik dewy
huhuhu

lain plak awk dengan kita

kita suka dia mmg dari dulu
pastu tak suka kejap pas dia kawen ngan nana

then suka bila dia cerai ngan nana

hahahahaha
keji kan...

tp mmg sedih sgt dengan pemergian arwah huhuhuh

kak apai
kan kan kan
lakonan dia mmg best
dh lah ensem
aduhh buat hati cair jek

MY HEART said...

Dia memang berbakat besar, sebab bakat yang besar tu la kadang2 menyampah tengok watak lakonannya dalam adamaya tu. tapi lakonan dia memang best...

Semoga rohnya ditempatkan disisi orang-orang yang beriman.

cik gObu said...

avelyn

hehehe tp kita tak pernah tak suka dia

semua nyer suke jek

walaupun jahat

tetap cuba mahu menangkan dia

lalalalal