thanx korang

Tuesday, January 18, 2011

MUKABUKU BUKAN DOKTOR BUKU

mula2 aku nak cerita pasal gambar buah hati aku ni
hehehehehe

gambar yang diambil adalah sekitar ramadhan yang lepas
di midvalley

actually own tgh protes time nie
sebab dia kena puasa penuh kan

then dh tak tertahan nak nunggu berbuka
huhuhu

bila snap jek
suka lah dia buat muka pelik2

tp tetap ensem own... ;p

nk citer pasal facebook/mukabuku
tp yg jelas bukan doktor buku
hahahahaha

bila kita update status kt fb
btol tak kadang2 kita terdorong oleh emosi

tak pk pun baik buruk
huhuhu
semua terdorong emosi yang tak stabil tue

bila dh syok update
carut sana carut sini
tanpa kita sedar ada hati yang terlupa

hurrmmm
itu secara umumnya

aku plak
ada benda yang aku rasa aku boleh kongsi

and mane yg tak aku suka pendam dalam hati

sangat subjektif
sebenarnya terpulang pd individu

tanya pada hati

jangan ikut emosi ;)

cik ween kata : haihhhhh lg 5 bulan nie :p,,,US tungguuuuuuuuu

xoxo - cik ween

3 comments:

Ada Dalina said...

a'ah..tul2..
kdg tu status jer gempak tp kadaan sbnrnya xder pon..hehehhe...

maya amir said...

betul tu..kdg2 ape yg kite tuliskan tak sama dgn interpretation org lain..kan kan?:)

nanarizqman said...

5 bulan lagi ween?? jgn tinggal daku hahahaha