thanx korang

Monday, January 17, 2011

MISI YANG GAGAL

tahun lepas
banyak misi yang gagal

ok mari kita tepuk tangan ramai2

hahahah
eh jangan malu2 pada kamu2 yang nk buat lompat bintang tue

i tak kisah noksss
coz i tao last year banyak benda yg tak dpt aku capai

semua takde kena mengena ngan kurus
sebab misi untuk kurus
setiap hari resultnya sama

GAGAL LAGI
ANDA MEMANG DITAKDIRKAN UNTUK MENJADI SEORANG YANG SUKA MAKAN

EH BUKAN SALAH ANDA
TP MAKANAN ITU YANG SANGAT MENCINTAI ANDA
SEHINGGAKAN TIDAK MAHU BERPISAH
MALAH BERJAUHAN

ngeh ngeh ngeh

ok bukan nk cerita pasal misi kurus yang tak penah menjadi tue

aku nak cerita pasal misi aku
yang aku rase agak mencabar tahun lepas

MISI UTAMA CIK WEEN GOBU YANG GAGAL : MENCUBA UNTUK DRESSING ALA2 KEWANITAAN DAN KEAYUAN

ok misi itu ternyata gagal
dan masih dalam pertimbangan
samada mahu meneruskan atau tidak

ntah lah
aku bukan tak pernah cuba
bukan malas
tp dh banyak kali dh

result tetap sama

suar nyonya dan tset jugak yang aku sarung
huhuhu

selipar jugak yg aku selesa

hehehe
tp aku ade gak beli kasut yg sedikit bertumit ujung tahun lepas
agagaga

ade sedikit pembaharuan kan
baru lah semangat nak berubah

cehh bukan tadi kate tak nak teruskan jek

takper lah aku dh pk sedalamnya

tahun ini aku akan cuba lagi
dan buat koleksi baju2 wanita lagi

sekarang sila pergi jauh2 yer suar nyonya
mahupun tset2 kesayangan

sila lah pergi jauh2

heheheh confirm dorg merajuk nnt ni

takper balik keja t i pujuk yer

so mari lah kita sama2 berdoa
cik ween gobu ni

berjaya dengan misinya
yg ntah keberapa ratus kali di ulang

hehehehe

cik ween kata: bibik kan...walaupun aku bibik nnt aku up entry pasal baju aku :p

xoxo - cik ween

4 comments:

Ada Dalina said...

cik ween, i poser tau hr ni..hehhee..azam utk kurus punyer pasal..

bab pakaian tu, i gitula time anak dara dlu..tp bila dah kawen automaticly berubah kot....cer try test? hahahha....

cik gObu said...

ada
wahhhh

ween mmg nk puasa ganti pun nie

heheh wish me luck k

cer citer......

heheh

susudalambotol said...

Engko dah berisi ek?

cik gObu said...

hidd
bukan berisi
tp gemok hehehe