thanx korang

Friday, January 14, 2011

BERTUKAR!!!!

di hari jumaat yang suci murni
penghulu segala hari

mari aku mahu warwarkan kepada seluruh penduduk kampung

ngeh ngeh ngeh

takde lah
aku skang nei tgh survey2

berukband apakah yg terbaik

u know sekarang i guna yg hurrmm
yg hijau tue

tp kan sebelum 14hb
dh smp volume quota
lalu berukband aku pn bertukar menjadi kura2band
malahan ada kalanya mengada2 bertukar menjadi siput babiband
hahahha

mencarut!!!!
alohh tibe2 teringat
zaman kanak2 dulu
tak bleh sebut babi

kalau ada kawan yang sebut mulalah
"eh berdosa mencarut....mak kita tak bagi kita sebut b.a.b.i (siap eja) tak bleh kepoyoan aku
sewaktu zaman bintang kecil dulu
hehehehe

ok2 berbalik kepada yg asal

so far aku dah buat senarai ketot
iaitu p1 dan si toyol kuning (digi)

korang rase mane yg terbaik???

tak larat lah korang
tiap kali hegeh2 jek aku kena call and tambah
RM28 lah tue

dalam sebulan ade lah 2 3 kali buat call ke maxis utk tambah
so cuba korang kira brape yg aku dh rugi

huhuhuhu

so pada yg bermurah hati
sila lah memberi nasihat yg paling bernas sekali

jasa mu akan tetap ku kenang
heheheh
:p

cik ween kata :sekejap jek dh penghujung januari ....aduhhhh

xoxo - cik ween

5 comments:

IbuHani said...

Beb, b4 this aku gn m---s. tp kan bile dh tmt kontrak, klau nak terminated kan, ko kena htr balik dia pya segala mak nenek dari modem sampai la kabel termasuk box! kejam tak m---s tu? klau nak try masuk sim kad cap laen, jgn harap dia boleh unlocked kod.. mcm taik kucing perangai m---s tu. skrg ni aku gn dg prepaid je. boleh tahan laju gak. cume kena beli modem laen la.. =)

cik gObu said...

alamak
mane aku nk cekau segala bapak nenek kabel ngan kotak nie

aduhhh

siut tol arrr
menyesal aku

Ada Dalina said...

cik ween, kita pakai celcom yg student pakej tu jer..
ader time line dia bgs, tp ader time lembab gak cam siput b*b*....
huhu...tp so far oklah sbb kita bkn nk tenet2 24hours kan..

IbuHani said...

mmg tipah tertipu!! mase diorg promo berukband tu, harammm diorg nak explen pasal kena pulangkan modem segala. mase aku terminate kat alamanda kan, mamat m---s tu tya kenape nak terminate? aku jawap, kontrak dh habis.. klau ikut hati, nak je ckp aku dh naek bosan guna m---s.. tp bile pk dia org kite + ckp pun ok, teros tak jd ckp cenggitu.. klau tak, dh lame dh aku basuh habis2.. harga sume :

kotak = 3o
modem = 6o
kabel = 30
sim kad = 30

lebih kurang la mamat tu explen klau salah satu hilang.. sakit jiwa aku tau!!

cik gObu said...

ada
hoooo ade kwn ckp celcom kalo kt kl slow

sebab pengguna ramai kan kt area lembah klang nie

huhuhu

banun
huhuhuhu
mmg teruk tao

susah lah mcm nie huwaaa