thanx korang

Thursday, January 6, 2011

AKU MMG SUKA KETINGGALAN ;)se

orang lain suma dh upload
gambar...cerita
tentang first day @ school

aku???
dh nak masuk seminggu baru hegeh2 kan

aku biase lah mmg suka last minit nyer
lalalalala

owh yer seperti yang korang sedia tahu
own dah darjah satu tahun nie...
*yeayyy lompat bintang sambil nangis terharu

yerlah
pejam celik
pejam celik
dah darjah satu dh hero aku ni

huhuhuh
tak sangka
cepat sungguh masa berlalu

aku kan cuti seminggu last week kan

salah satu selain daripada urusan di kelantan tu
sebab si hero ni lah

dalam sibuk2 nak beli kelengkapan sekolah
dia pun nak tengok wayang

aduhhh mmg kelam kabut aku

orentasi untuk tahun satu pada 30hb
yg pergi anta own
aku, en.buah hati, daddy
ikutkan satu family nk ikut
lalalala

so far own adalah ok
dan sangat ok

alhamdulillah
dia adalah tidak banyak ragam
maybe sebab kiteorg mmg dh biasekan dia utk menjadi seorang independent
bercampur gaul dengan orang

alhamdulillah
lega sangat hati ni


korang kan tahu own jenis yang sangat menjaga penampilan dia
kasut kotor skit tak leh

tgk lah tue
waktu cikgu bwk round2 satu sekolah
tunjuk mana kantin tandas segala bagai
dia jalan dengan penuh lagak weh

tangan dua-dua masuk kocek
huhuhuhu
own kan suka berlagak mcm dia ketua kan
semua benda konon2 dia ketua

tgk lah pandai2 swoh kawan dia senyap
dia bising takper :p


time ni dia beratur dengan kawan2
happy sangat

walhal kt umah dh prektis tak mo senyum nampak gigi

hahahaha kan gigi dia dh rosak

asek lah swoh buang gigi tue beli gigi baru

dia igt gigi ni dijual kt kedai ke
gigi palsu ade lah
hahahahaha

settle yuran segala bagai
nasib baik buku dh beli awal2 kan

masa untuk pulang ke rumah
own dengan berat hati nak balik

yer lah dh seronok dengan kawan2 kan

tp bagi aku
dan juga mereka yang lain di luar sana

pengalaman pertama mmg indah
dan akan terpatri dalam ingatan sampai bila2

cewahhhh

apa2 pun
aku berharap own akan membesar menjadi manusia yang berguna
dan cemerlang
hebat dan bergaya

lalalalala

cik ween kata : tibe2 aku blur tak tao nk sambung apa lalalala

xoxo-cik ween

4 comments:

Cik Puan*PIE said...

best kan ank2 dh skolah...mng jd hero malaya la own kt skolah t...hehe..dh nk mnyemat aje

MY HEART said...

Saya pun tak upload gambar my daniel 1st day kat sekolah dia...

lagi lambat dari awak hihihi ^_^

cik gObu said...

aja
hehehe harus lah
aku kena beli cermin letak dlm beg dia

avelyn

hehehe cepat2 nk tgk gak nie

kupaslaroren said...

alaa bestnye ada anak :)

*hensem erk own nih hehe