thanx korang

Sunday, January 30, 2011

HUJAN

baru lepas menonton CSI MIAMI
walaupun ulangan tapi episod ini agak menyedihkan

dengan cuaca kat luar
yang sejuk

hujan tanpa henti

apa pun tak jadi

nak bawak own mandi laut cancle
nak bawak own mandi kolam pun tak bleh

aiyoooo

bak kata own

apa pun tak boley lah......

weekend korang macam mana?

weekend aku so far pada ketika ini masih dirumah jek

bubu and daddy ke melaka
tinggal aku, ain, own, alang, ayu and si jantung hati di rumah

aku online di atas sofa
si jantung hati sambung tido
ayu pn online dari dalam bilik
ain melepak kt tepi aku

eh eh eh eh mane own??

own tolong alang memasak kt dapur
hahahahaha

rajin sgt lah plak budak tu hari ni
dari depan dh dengar mulut dia pok pek pok pek

ngehhh
weekend yg indah bukan???

cik ween kata : alolololo weekend aku mmg mcm ni...mesti si jantung hati bosan...:p

xoxo - cik ween

1 comment:

Anna Suzana said...

hujan semua tak boleh kemana2 apa lagi zzzzz jelah jawabnya ...