thanx korang

Monday, January 10, 2011

S : CONFIRM ADA YG MEROYAN LAGI

alamak....
gambar dh edit jadi kecik mcam nie plak

gasak lah hei
malas tol aku betolkan

korang nampak sikit2 jadi lah kan
:p

nk tgk besar2
ko klik lah
boleh???

alah senaman jari tue skit

lagipun awal tahun nie
jangan malas2

hehehehe

kalau korang nak tahu
almost 5-6 years aku tak celebrate new year

dulu... waktu zaman
bintang kecil dulu
mmg selalu lah kan

siap lepas tgk bunga api
terus zassss naik genting ko....

pastu usia dh menginjak ke bintang rtm
aku jd malas
malas nak bersesak2
malas nak mengadap jammed

duk umah tgk tv lg siok
tue yang badan pun dh layak jd peserta big loser asia
aaaaa

g singapore tak kemana pun
jalan2 di orchard
then ronda2 lagi ke marina bay

shopping???
tak sempat sebab mostly kedai tutup awal
nk singgah marc jacobs pun tak sempat

huwaaaaa

harus lah kita repeat ke singapore

di bugis street
see...byk kedai yang tutup awal kan
sedangkan baru kol brape

aku rase semua orang pakat2 nak g celebrate new year lah

carik tempat parking keta
and kita melepak dulu sebelum ke tempat berlangsungnya sambutan new year tue

korang cam tak tempat yg aku amek gmbr ni

korang penah tak tgk citer krish???
alah sambungan citer jadoo
lakonan hitrik roshan tue

hah kt sini lah
aksi dia mengejar helikopter

then dia melompat naik atas air pancutan tue
ngeh ngeh ngeh

hebatttt
gigih aku explain kt en.buah hati
pasal citer krish tue

hahahaha

puas hati dpt sampai sini
tp tak best sebab bukan time air pancutan tu kuar
huhuhu

actually aku pergi naik kereta jek
alang2 dh ade kt kluang kan
terus lah ke singapore jap

ngehhhhh

kuar pagi balik pun pagi
badan penattttt


countdown
3, 2, 1

happy new year....

hazab ramai sungguh manusia yooooo

tp bunga api adalah cantik dan terbaik
lebih cantik dari yang KL kot

kiri kanan manusia dengan dslr
tripod

aku???
duk bersila
sambil jerit2 yeayyyyy
hahahaha

dalam hati pk gak
aku ni ke singapore semata2 sebab nak tgk bunga api ker
lalalalala

masa mmg tak mengizinkan aku nk ke universal studios sume tue
yerlah keesokkan hari nya
en.buah hati intan payung aku tue ade keja

pulanglah kami ke pangkal jalan
sejurus selepas sambutan new year itu

jalan jammed ke tak
aku mmg tak sedar
sebab aku dh membuta dalam keta
hahahaha
sedar2 dh smp woodsland jek
agagagaga

kejam giler

balik konon2 nak singgah melantak ayam penyet kan
last2

terpenyek lah jugak
tp kt petronas skudai
nak masuk highway tue

sedar2
dh kol 7
hahahahahah

cargas pulang ke pangkal jalan ye anak2

aku nk buat satu entry lagi
tentang singapore

tp tunggu dulu lah
tibe2 aku rase ngantok plak
:p

tak terlambat kot nak wish

happy new year kengkawan
semoga tahun ini membawa seribu macam kejayaan
dan kepuasan

semoga semua impian akan tercapai ;)

cik ween kata : so in love....agagaga

xoxo-cik ween

3 comments:

MY HEART said...

Seronoknya sambut nuyer kat singapore.. jeles.. ^_^

Ada Dalina said...

hepi new year cik ween...hehehhe....

meriahhh yer smpai singapore nu..best2!

cik gObu said...

avelyn
jomm tahun depan

ada

heheh happy new year darling

miss u hehehe