thanx korang

Friday, February 25, 2011

SESUATU YANG LAIN

baru-baru ni opis aku buat sambutan maulidur rasul
kerjasama antara puspanita dan jabatan
owwhh tak lupa kesusip
jadinyer kami sama2 lah mengerah tenaga
membanting keringat
demi utk memastikan program ini berjalan lancar
datin mak jenis yg suke benda yg perfect noksss
tak perfect lah but almost
alhamdulillah
majlis bermula dari awal pagi
dengan ketibaan kakitangan jabatan
aku pg2 tu dh rembat cupcakes yg comel2 tue
tak sempat nak bekpes nokss
hahahaha
dh tue standby kt bilik
coz penceramah iaitu
ustaz dato' daud che ngah
akan lepak kt bilik dato' bos b4 memulakan sesi penceramahan
aku siap bancuh2 air gitu
ahakssss
dan yg paling penting nokssss
aku berhijab pd hari tersebut
kelakar plak
mule2 mcm rimas
tp dh lame2 ok
menjelang tengahari
rambut dh kusut masai
hehehe
datin ngan dato' bos pn tak cam
lain nau ke rupe aku eh
hehehe
rase mcm biase2 jek
bukan aku tak penah pakai tudung b4 ni kan
hah ni setan paling beso kt opis aku
si fendi aka embun aka nyah aka mcm2 lah nama aku sebut
ikut suke aku
hahaha
menyampah btol aku
jumpa aku terus ckp
"eh awak orang baru eh???raja mana???dia cuti ker??"
tak ke mcm haram
hahahaha
tp waktu berhijab banyak lah perubahan yg aku rase
contohnya
percakapan aku agak terkawal
kalo tak asek lah mencarutkan orang
duduk pn ala2 sopan gitu
bukan b4 nie aku tak sopan
tp aku lebih kepada ganas
hahahaha

aku ngan dak nyah
perembat cupcakes yg berjaya
hehehehe
dak nyah mmg ikut tema time tue
cupcakes ijo
dia pn ijo

ni plak aku dgn pro jabatan
eh kami sama2 orang nogori tao
actually si fendi pn orang negeri sembilan
dak nyah tak silap aku mak nyer orang n9
heheheh
bukan bersikap prejudis terhadap warga negeri lain
tp kebetulan dowhhh
hello bff aku pn berasal dari kelantan tao
hahahahaa
bukan aku tak nak berhijab sepenuhnya
tp ni baru pakai sehari
dorg dh gelakkan
dh kutuk
terus down aku di situ
then aku tak nak lah
kt opis bertudung
kt luar gonjeng
takmoooo
aku kalo bertudung
aku nk bertudung 24hrs
hehehehe
tido pn pake tudung
kelasssss
ko ade noks????
ok itu jek entry suci di hari jumaat
cik ween kata : hehehehe lain nau ke rupe aku???
xoxo-cik ween

2 comments:

MY HEART said...

comel wak.. sangat2 comel awak kai tudung ^_^

cik gObu said...

hehehehe

terima kasih yer