thanx korang

Thursday, February 10, 2011

PERNAH KE KAU RASA

pernah tak korang rasa
yang korang mcm nk update sesuatu
nak share sesuatu

tapi tiba2 jari macam penat nak menaip

ntah lah

banyak yang aku nak kongsikan
tp semua nyer tak jadi

bila tiba masa jari sudah bersedia untuk menari
ia menjadi kaku
kayu.....

dunia blog tidak sama seperti dahulu

seawal 2004 aku dh berblog
hurrmm seperti yang aku katakan
ini blog aku yang ke3

dahulu aku selesa dengan blogdrive
pastu tukar ke blogspot sampai sekarang

dahulu
nak share ape pun
ko share lah
nak maki orang
nak meluahkan rasa sedih
nak mengutuk orang
nak buat pengakuan

semua nya bebas
tiada kongkongan

tapi sekarang
blog bukan begitu
bila mahu menulis
kena pk perasaan orang yg membaca
kena tengok keadaan sekeliling

paling parah
kau silap tulis

"see u in court"

what the helllllll

melayu sesama melayu pun nak saman menyaman

melayu sesama melayu pun nak mendengki

melayu sesama melayu pun suka menjatuhkan sesama sendiri

melayu sesama melayu pun suka berlagak

melayu sesama melayu pun suka kutuk sesama sendiri

aiyoooo
sampai bila bangsa nak maju

ntah lah
dunia blog dah semakin nazak
selayaknya berada di dalam unit kawalan paling rapi

pendapat korang????

cik ween kata: tahun penentu...berusaha ween

xoxo - cik ween

5 comments:

Mîss Rôry said...

pnah.. slalu cmtu.. tu psl la aku jrg2 update blog.. menaip dlm paler ajer lbih.. kt blog, hurmmm.. berzmn..

Ada Dalina said...

huhu...tuhla kan?

cik gObu said...

rem
heheheh
same lah kite dowh

ada
penyakit M kot

Suka Bebel said...

itu lah pasal...rasa nyesal pun ada sebab dedahkan identiti sebenar...bila org belum tau siapa aku, senang je nak tulis tanpa batasan

cik gObu said...

kan
agak tak selesa dh skarang nie

tp ini realiti
dunia bloggers

so nak tak nak kena lah hadapi
huhuu