thanx korang

Wednesday, February 9, 2011

PUTRI SETITIS EMBUN

memperkenalkan
anak aku yang latest sekali
si putri qatrunada

atau setelah di translate kan

putri setitis embun

aku mengandung dan terus beranak dalam tempoh masa sehari

hahah magik kan

takde lah
ni adalah anak buah en.darling aku
baru sebulan

comel sangat
aku sempat lah jaga dia dalam masa 2 hari

merasalah aku
tak cukup tido
kena bangun tukar pampers
buat susu

part yang paling aku rase CLOSE sangat
and terus COP kt dahi en.darling yg dia mmg calon suami terbaik utk aku
bila dia turut sama berjaga
bergilir2 menjaga putri dengan aku

so sweeetttttttt
aku pun agak terkejut gak memule tue
tak sangka dowh

mmg terselah sifat2 seorang bapa
and aku harap berterusan ler hendaknya

cuma jodoh belum tiba lagi
masih dalam usaha memperkukuhkan kewangan dahulu

kih kih kih

ok dh lah stop2 berangan and cerita merepek yer :p

cik ween kata : alahaiii sangat manis sekali lah kamu en.darling

xoxo - cik ween


2 comments:

Suka Bebel said...

amin...mudah mudahan dia yang terbaik buatmu...tapi kalau dah rasa dia orangnya, jangan tunggu lama lama...hehe

cik gObu said...

hahahaha

insyallah

doakan yg terbaik utk kite eh