thanx korang

Tuesday, February 8, 2011

APA KAH???

selamat kembali bekerja kawan2

yerlah cuti panjang
hehehe

cuti panjang bagi mereka yang bekerja di dalam wilayah persekutuan

puas tak cuti lama???

kalau tanya aku
mmg aku jawab tak lah

kalau ikutkan hati
aku nak cuti setahun

lalalalala

best jugak cuti lama2 nie

tp yg tak bestnyer
bila nak balik ke ibu kota
bukan ayah kota
ibu kota

nk menempuh jammed yg hazab tu
huhuh giler arrr

mcm terhape jek kan

tp alhamdulillah perjalanan dari kluang semalam
adalah sgt lancar
kecuali di beberapa tempat

pelik gak aku
apsal dari utara mmg giler jammed nyer eh

sian kawan2 yang sampai 14 jam nk menempuh perjalanan pulang

time tue keta ko canggih and laju mana pun
tak bleh buat ape kot

kecuali lah kalau keta ko leh terbang kan
hehehehe

semalam hari pertama kerja
aku jadi kekok
jadi malas

tak bersemangat
hope hari ni
keadaan kembali pulih seperti sedia kala

back to work
back to business

hope semua berjalan dengan lancar

selamat bekerja yer kawan2 ku
hehehehe

cik ween kata : pengalaman membersihkan rumah yg dilanda banjir......

xoxo - cik ween

No comments: